Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@03:36:59 GMT

مدارک شناسایی رانندگان در ورودی شهرها بررسی می شود

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۷۳۲۲

مدارک شناسایی رانندگان در ورودی شهرها بررسی می شود

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا از محل ورودی شهر کرج با شرکت در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: از دیروز که ابلاغیه از سوی وزارت کشور صادر شد همکاران من ورودی ها و خروجی های همه استانها را در کنترل خود قرار دادند.

سردار حسینی گفت: در این مقطع هموطنان باید از سفرهای جدید اجتناب کنند زیرا خروجی ها محدود شده اند و امکان آغاز سفر وجود ندارد

وی ادامه داد: در ورودی استانها قضیه متفاوت است یعنی اگر هموطنی به ورودی شهری غیر از سکونت گاه خود رسید می تواند بدون ورود به هیچ کدام از شهرهای داخل مسیر فقط به سمت منزل خود حرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه راهور ناجا تصریح کرد: در حال حاضر در یکی از ورودی های شهر کرج هسیتم و به دلایل مشخصی استان البرز و تهران را یک استان و یک نقطه ترافیکی متصور شدیم.

سردار حسینی افزود: همکاران من در ووردی هر استان و هر شهر مدارک رانندگانی که شماره پلاک خودری آنها مغایر با پلاک‌های آن استان و شهر باشد را بررسی می کنند.

وی گفت: اگر کسی در شهری ساکن باشد اما شماره خودروی وی مربوط به آن شهر نباشد با استعلام سایر مدارک اجازه ورود به آن شهر به فرد داده می شود.

رئیس پلیس راه راهور ناجا ادامه داد: این موضوع به آن جهت است که ما می دانیم شاید برخی در استانی مثل اصفهان ساکن باشند اما پلاک خودروی این فرد پلاک تهران باشد.

سردار حسینی گفت: ما باز هم باید تأکید کنیم که اگر فردی مدارک شناسایی کافی همراهش نباشد مجبور خواهیم بود که از ورود این فرد به آن شهر ممانعت کنیم.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 ورودی شهرها رئیس پلیس راه راهور ناجا مدارک شناسایی رانندگان سردار سید تیمور حسینی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ورودی شهرها رئیس پلیس راه راهور ناجا رئیس پلیس راه راهور ناجا ورودی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی اعلام خبر سرقت از کیف حاوی طلاجات از فردی در محدوده کلاک، مأموران کلانتری ۴۰ با حضور در صحنه، تحقیقات میدانی این پرونده را انجام و دستگیری سارقان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی عنوان کرد: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد که شاکی این پرونده برای خرید جام طلای عتیقه به محلی در محدوده کلاک در حال حرکت بوده که سه نفر با سلاح سرد وی را تهدید و کیف شاکی پرونده را سرقت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: کیف به سرقت برده شده حاوی تعداد زیادی سکه، ارز و شمش طلا در مجموع به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال بود.

وی بیان کرد: مأموران کلانتری با بررسی صحنه وقوع جرم و بکارگیری اقدامات فنی و پلیسی سارقان و مخفیگاه آنان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را دستگیر و از مخفیگاه آنان تمامی اموال مسروقه را کشف کردند.

سردار هداوند در پایان با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست معامله هرگونه عتیقه جات را که برابر قانون در کشور ممنوع است از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091334

دیگر خبرها

  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​
  • علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند