Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@01:40:20 GMT

تولیت مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) تهران درگذشت

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۸۴۳۴

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود هاشمی مجد، بنیانگذار و تولیت مدرسه باقرالعلوم (ع) تهران، امروز جمعه ۸ فروردین، در سن ۸۱ سالگی پس تحمل یک دوره بیماری قلبی درگذشت.

وی به بیماری کرونا مبتلا نبود و در اثر عارضه قلبی حدود یک ماه در بیمارستان مدائن تهران بستری بود و بر اثر همین بیماری دارفانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام و المسلمین باقری مجد متولد سال ۱۳۱۸ در شهر تهران بود، وی مقدمات را نزد پدرش آیت‌الله حاج سیدعلی‌محمد مجد در تهران فرا گرفت و در سن دوازده سالگی جهت ادامه تحصیل راهی قم شد، سال ۱۳۴۱ به تهران بازگشت و مبارزات سیاسی خود را در رکاب امام خمینی(ره) در تهران و قم آغاز کرد.

وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در سال ۱۳۵۸ حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) را در تهران تأسیس کرد و از سال ۱۳۵۹ به تدریس در دانشگاه‌های این شهر پرداخت و حدود ۱۲ سال از بدو تأسیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در این مرکز فعالیت می‌کرد.

۵۷۵۷

کد خبر 1369772

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت

رئیس‌کل بانک مرکزی ایران امروز به دلیل حضور در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی راهی عربستان شد.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیگر خبرها

  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟
  • متخصص بیمارستان شریعتی تهران خودکشی کرد