Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملک شاهکویی با بیان اینکه ما امروز سنگربانان شهدا هستیم، گفت: شهدای پاسدار در طول دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت از جان خود گذشتند و امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکویی» شامگاه امروز(جمعه 8 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران، ضمن تبریک میلاد امام حسین(ع)، اظهار کرد: شهدای پاسدار در دوران دفاع مقدس به جرم پاسدار بودن در زندان های مخوف کوموله، دموکرات و استخبارات عراق به شهادت رسیدند و در جبهه مقاومت نیز شهید حججی ها به جرم پاسدار بودن قطعه قطعه شدند و اخیراً نیز سیدالشهدای جبهه مقاومت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با بیان اینکه ما امروز سنگربانان شهدا هستیم و امیدوارم شرمنده آنها نشویم، ادامه داد: همه شهدای پاسدار در طول دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت از جان خود گذشتند و امنیت و آرامش را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند.

 

وی به فعالیت های قرارگاه بسیج سازندگی و پیشرفت و آبادانی سپاه نینوای گلستان اشاره کرد و گفت: سازمان بسیج سازندگی در بخش های مختلف اعم از عمرانی، محرومیت زدایی، اردوهای جهادی و طرح هجرت، خدمات رسانی بهداشتی و درمانی، اقتصاد مقاومتی، صنایع تبدیلی و اشتغال فعالیت دارد.

 

ملک شاهکویی با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی در مناطق کم برخوردار و محروم استان گلستان اعم از مراوه تپه، کرند و زرین گل پروژه های مختلفی را اجرا کرده است، گفت: سازمان بسیج سازندگی قبل از سال 99، 500 پروژه محرومیت زدایی را در سطح استان گلستان اجرایی کرد، همچنین با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی تعمیر و بازسازی یک هزار و 685 واحد مسکونی را انجام داده است.

 

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با بیان اینکه عمده پروژه ها توسط گروه های جهادی و با مشارکت مردم و خیرین انجام شده است، افزود: عمده فعالیت بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوای گلستان در حادثه سیل گلستان بود.

 

وی از  تعمیر و بازسازی 48 مدرسه و 25 مسجد در مناطق سیل زده استان گلستان خبر داد و یادآور شد: ساخت و احداث 330 خانه محرومین ویژه افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، ساخت 45  پروژه عمرانی در مناطق حاشیه شهر در قالب طرح کرامت، بازسازی معابر پیاده روی روستایی، آسفالت جدول بندی، خانه عالم، غسالخانه و کانون های فرهنگی از جمله دیگر فعالیت های این قرارگاه ها در سطح استان بوده است.

 

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان از به کارگیری 2 هزار و 65 گروه جهادی با مشارکت 32 هزار بسیجی در حادثه سیل گلستان خبر داد و یادآور شد: اردوهای جهادی جغرافیامحور به تعداد 44 هزار و 742 نفر روز در عرصه های عمرانی، محرومیت زدایی، آموزشی، خدمات رسانی، اقتصاد مقاومتی، بهداشتی و فرهنگی با حضور اقشار مختلف انجام شده است.

 

ملک شاهکویی به برگزاری اردوهای هجرت دانش آموزان به تعداد 8 هزار و 742 نفرروز در عرصه بهسازی و زیباسازی مدارس اشاره کرد و گفت: 176 میز خدمت جهادی به همه بسیج کارمندی برگزار شد.

 

وی از توزیع 400 مورد جهیزیه و بسته های غذایی و لوازم التحریر در بین مردم بی بضاعت خبر داد و خاطرنشان کرد: برپایی بیمارستان صحرایی و ثابت و اعزام اتوبوس دندانپزشکی در مناطق مرزی و کم برخوردار از دیگر اقدامات سپاه در سیل گلستان بود.

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: اقدامات سپاه سردار ملک شاهکویی طرح های محرومیت زدایی فرمانده سپاه نینوا گلستان روز پاسدار محرومیت زدایی محرومیت زدایی استان گلستان بسیج سازندگی جبهه مقاومت سپاه نینوای ملک شاهکویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

بنابر روایت مهر، در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899186

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • با ۲۰ نفر سپاه این شهرستان شکل گرفت