Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی در تماس تلفنی با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه بر حمایت امارات از ملت سوریه در شرایط ویژه کنونی تاکید کرد.

ولیعهد ابوظبی در گفت‌وگو با رئیس‌جمهور سوریه تاکید کرد: «همبستگی انسانی در زمان‌های سختی بر همه چیز برتری دارد و سوریه در شرایط سخت کنونی تنها نخواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نیز با تایید تماس تلفنی میان بن‌زاید و بشار اسد گفت که موضوع مقابله با شیوع ویروس کرونا در این تماس تلفنی مورد بحث قرار گرفت.

«ماریا زاخاروا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز جمعه شب در گفت‌و‌گو با خبرنگاران ضمن هشدار در خصوص شیوع ویروس کرونا در سوریه، گفت که مسئولیت ساکنان شرق فرات بر گردن آمریکا است. 

وی تأکید کرد که دولت آمریکا به عنوان کشوری که بخشی از خاک سوریه را اشغال کرده، مسئولیت کاملی در خصوص ساکنان مناطق تحت اشغال خود دارد و باید نیازهای پزشکی و بهداشتی مردم این منطقه را تأمین کند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۱۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد

وزیر امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس از گفت‌وگوی تلفنی با اسماعیل هنیه و پذیرش خبر آتش‌بس توسط جنبش مقاومت اسلامی حماس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان در رابطه با خبر پذیرش آتش‌بس توسط جنبش حماس در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«‬‏امشب آقای اسماعیل هنیه طی تماس تلفنی با اینجانب، ضمن قدردانی از مواضع قوی مقام معظم رهبری، رئیس جمهور محترم و مردم ایران در حمایت از فلسطین و غزه، به تبیین آخرین تحولات پرداخت و اظهار داشت: ما پاسخ حماس را به طرح پیشنهادی مصر و قطر برای توقف حملات رژیم اسرائیل، تبادل اسرا، رفع محاصره انسانی و … ارسال کردیم. اکنون توپ در زمین مقابل است. ما در نیات خود صادق هستیم.»

کد خبر 751239

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • بیداری دانشگاهیان آمریکا حاصل رسوایی رژیم صهیونیستی است
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است