Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه اعلام کرد توافق جدید سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش موسوم به «اوپک پلاس» ،در صورت پیوستن دیگر کشورها برای رفع مشکل تقاضا، امکان‌پذیر است.
به گزارش خبرگزاری رویترز، کریل دمیتریوف، مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه معتقد است، در صورت پیوستن کشورهای دیگر به این توافق، احتمال توافق جدید اوپک‌پلاس برای برقراری توازن در بازارهای نفت وجود دارد و کشورها باید برای کاهش بحران اقتصادی ناشی از ویروس کرونا همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روسیه یکی از تولیدکنندگان عمده غیرعضو اوپک و عربستان بازیگر اصلی اوپک است.
قیمت‌های جهانی نفت خام در پی شکست مذاکرات اوپک و دیگر کشورهای تولیدکننده نفت برای تعمیق کاهش تولید به‌منظور بهبود شرایط بازار نفت پس از آثار منفی کرونا بر تقاضای نفت در اوایل ماه مارس، با سقوطی کم سابقه روبه‌رو شد.
دمیترویف یکی از متفکران اصلی روسیه در توافق کاهش تولید اولیه با اوپک بود.
وی گفت: روسیه با عربستان و تعدادی دیگر از کشورها در ارتباط است،‌ بر اساس این تماس‌ها باور داریم اگر دیکر کشورها به اوپک پلاس ملحق شوند و تعداد اعضای آن افزایش یابد، احتمال توافق مشترک برای ایجاد تعادل در بازارهای نفت وجود دارد.
دمیتریوف اشاره به اسامی کشورهای جدید که می‌توانند در توافق جدید حضور داشته باشند، نکرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اوپک پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۲۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شویگو: روسیه به تسلیحات بیشتر و بهتری برای حفظ سرعت پیشروی‌ها در جنگ نیاز دارد

وزیر دفاع روسیه گفت که ارتش این کشور باید کمیت و کیفیت تولید تسلیحات خود را به منظور حفظ سرعت پیشروی‌های روسیه در جنگ با اوکراین بالا ببرد.

به گزارش ایسنا، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه، امروز (چهارشنبه) گفت که روسیه باید کمیت و کیفیت تسلیحات خود را به منظور حفظ  سرعت پیشروی‌های روسیه در منطقه عملیاتی در اوکراین بالا برده و ترکیب رزمی نظامیان خود را گسترش دهد.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که شویگو در جلسه‌ای در مقر فرماندهی مشترک نیروهای مسلح روسیه گفت: برای حفظ سرعت لازم حملات و اطمینان یافتن از تقویت توان رزمی گروه نظامیان برای اقدامات بیشتر، افزایش کمیت و کیفیت تسلیحات و تجهیزات نظامی‌ ارسالی برای نیروها لازم است.

او بیان کرد که فرماندهی مرکزی ارتش در حال انجام دادن فعالیت‌های هدفمندی برای تحقق این امر است.

شویگو همچنین گفت: با برخی شرکت‌های صنعتی قراردادهایی به شرط ظرفیت کامل آن‌ها و کاهش حداکثری بازه تولید تسلیحات و تجهیزات نظامی امضا شده است.

افزون بر این، وزارت دفاع روسیه، دیروز اعلام کرد که تجهیزات جدید برای دفاع پهپادی روسیه در طی این جلسه به شویگو ارائه شده است.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: نتایج مدرن‌سازی تسلیحات استاندارد جهت بالا بردن بازدهی و قابلیت مبارزه با پهپادهای دشمن و حفاظت نیروها در مقابل پهپادهای دشمن در خط مقدم به وزیر دفاع ارائه شد.

طبق تصاویر ویدیویی ارائه‌شده توسط وزارت دفاع روسیه، این تجهیزات جدید شامل یک مسلسل ضد هواپیما با یک قطعه نشانه‌روی جدید است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سازمان‌های بین‌المللی در ایجاد و تداوم صلح و حل منازعات بین دولت‌ها نقش به‌سزایی دارند
  • آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند
  • بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟ | خارجی ها بستنی ایرانی را با این طعم‌ها دوست دارند | جدیدترین قیمت بستنی قیفی، متری، سنتی و ویژه را ببینید
  • کارگران مازندران خواستار اجرای بیشتر عدالت اجتماعی
  • شویگو: روسیه به تسلیحات بیشتر و بهتری برای حفظ سرعت پیشروی‌ها در جنگ نیاز دارد
  • زلنسکی: پس از پایان جنگ انتظار داریم به عضویت ناتو درآییم
  • بیشتر صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • روسیه: با اعمال تحریم‌های احتمالی اروپا گاز گران‌تر می‌شود
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟