Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: زندانیان متواری‌شده شناسایی، تحت تعقیب و تیم‌هایی متشکل از نیروهای انتظامی و اطلاعات سپاه برای دستگیری آنان اعزام شده‌اند.

به گزارش قدس آنلاین، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: پس از فرار حدود ۷۰ زندانی از این زندان، تعدادی از زندانیان (حدود ۵ نفر) خود را معرفی و تعدادی نیز شناسایی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی علت احتمالی این فرار ترس از کرونا بوده و شهر سقز الان در امنیت است و ماموران در شهر حضور دارند.

فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: زندانیان متواری‌شده شناسایی، تحت تعقیب و تیم‌هایی متشکل از نیروهای انتظامی و اطلاعات سپاه برای دستگیری آنان اعزام شده‌اند.

به گفته این مقام مسئول تمامی زندانیان فراری از زندان سقز توسط دوربین‌های مدار بسته شناسایی شده‌اند.

او گفت: تعدادی از زندانیان هنگام فرار جداگانه و به صورت فردی سوار خودروهای افراد عادی شده و فرار کرده‌اند که تمامی این خودروها نیز شناسایی شده‌اند.

سردار حسینی در پایان خاطرنشان کرد: پس از وقوع این حادثه، بلافاصله مقامات و عوامل قضایی، انتظامی، اطلاعات سپاه و دستگاه امنیتی در استان ورود و اقدامات لازم برای دستگیری زندانیان متواری در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فراری زندان شهرستان سقز فرمانده سپاه بیت المقدس شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز 9 اردیبهشت ماه، نشست هم اندیشی امیر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی 24000 شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست