Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل رحمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته از ۱۱ اسفند سال قبل ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس با ۳۵ نفر عضو شروع به کار کرد در همین راستا ۹ کمیته در ستاد تشکیل شد که هر کمیته به فراخور مسؤولیت ها انجام وظیفه می‌کند.

وی اضافه کرد: بعد از تشکیل کمیته ها در سطح شهرستان ها نیز روسای شبکه ها به عنوان رییس ستاد شهرستانی شروع به کار کردند و همچنین رابطین ریاست دانشگاه نیز در شهرستان ها تعیین و اقدامات شایسته ای در مباحث کلان شهرستان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول ادامه داد: در حوزه اطلاع رسانی مسؤولان روابط عمومی شبکه ها اقدامات لازم را انجام می دهند که در استان نیز با رویکرد اطلاع رسانی و آموزش ۳۶۰ درجه درحوزه معاونت بهداشت بسیار خوب عمل شد و  قبل از اینکه به مرحله گذر کنونی برسیم در تمام اداره ها هسته های آموزشی تشکیل و مباحث علمی و آموزشی همگانی و آگاهی بخشی به مردم شروع شد.

به گفته وی، بهره گیری از ظرفیت بسته های اطلاع رسانی از قبیل صدا و سیما و رسانه های گروهی و ارتباط مستقیم با خبرنگاران استانی به مسؤولان و ریاست دانشگاه از جمله اقدامات شاخصی بوده که در راستای اطلاع رسانی شفاف و پاسخ به افکار عمومی انجام شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان ادامه داد: در زمینه فعالیت های محیطی و شهری در تمام مراکز شهر در حاشیه و مرکز به صورت بنرهای اطلاع رسانی و آموزشی در منظر مردم قرار گرفته و علاوه بر آن از سیستم ها ی الکترونیک، سامانه پیامک و نشریات الکترونیک و گروه های پیام رسان اطلاع رسانی لازم انجام می شود.

وی اظهار داشت: با هماهنگی بهداشت، با مشارکت بسیج و هلال احمر به صورت دوره ای در ساعات شلوغ، سطح شهر به صورت گردشی با بلندگو پیامهای مرتبط در جهت پرهیز از تمرکز تجمع در مراکز خرید و قطع زنجیره کرونا ویروس انجام می شود.

رحمانی همچنین به در پیش بودن روز طبیعت اشاره کرد و افزود: همه باید برای کنترل و کاهش ابتلا به بیماری کرونا کمک کنند تا ضمن کمک به سلامت جامعه، از بار مضاعف بر دوش بخش بهداشت و  درمان تا حد ممکن کاسته شود.

وی اضافه کرد: پویش‌های مردمی متعددی در ضدعفونی کردن معابر شهری نقش آفرین هستند و در این میان هر اقدامی در حوزه پیشگیری کرونا مسؤول مستقیم خود را دارد و در این حیطه هم فعالان باید برای انجام کارهای خود به متخصص مسؤول حوزه مراجعه کنند تا جلوی صدمات احتمالی گرفته شود.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان شمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان زنجان به ۴۹۴ نفر رسیده و تاکنون یک هزارو ۴۳۱ بیمار مشکوک به کرونا در این استان شناسایی و از این تعداد ۳۵۴ نفر بستری و ۳۲۱ نفر نیز ترخیص شده اند. تعداد جان باختگان بیماران مثبت کرونایی این استان طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر اعلام شد که در مجموع این آمار به ۴۱ نفر رسیده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ابتلا به بیماری الکترونیک بهداشتی و درمانی جامعه مدیر روابط عمومی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۲۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است

مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ گمانه‌زنی‌های اخیر مبنی بر احتمال ماندنی شدن سرمربی فعلی این تیم را رد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستین فروند مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ از ادامه پیدا کردن گمانه‌زنی‌ها درباره آینده توماس توخل و احتمال ابقای او به عنوان سرمربی بایرن مونیخ جلوگیری و تأکید کرد که امکان ندارد مرد آلمانی فصل بعد هم سرمربی باواریایی‌ها باشد.

چندی قبل اعلام شده بود که توخل در پایان فصل برکنار می‌شود و رانگنیک جای او را می‌گیرد اما کمی بعد با منتفی شدن حضور رانگنیک، زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال ابقای توخل شنیده شد که گویا خود او نیز نسبت به وقوع آن بی‌میل نیست.

فروند اما خیال مخالفان توخل را از بابت ماندن او آسوده کرد و گفت: به هیچ وجه امکان ندارد که تومای توخل فصل اینده به کار خود در بایرن مونیخ ادامه دهد.

توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد

تأکید فروند بر نماندن توخل پس از آن صورت گرفت که هربرت هاینر رئیس باشگاه بایرن مونیخ نیز در خصوص آینده کادر فنی باواریایی‌ها شفاف‌سازی کرد. او اظهار داشت: توافق ما با توماس توخل همچنان پا برجا است. من اطمینان دارم که ما یک مربی خوب را معرفی خواهیم کرد. فعلاً در حال ارزیابی شرایط هستیم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

با وجود تأکید مدیران باشگاه بر رفتنی بودن توخل، خود او احتمال ماندنش را رد نمی‌کند. توخل که تا پایان فصل جاری با بایرن مونیخ قرارداد دارد، پس از باخت روز گذشته مردانش برابر اشتوتگارت گفت: ما توافقی کرده‌ایم که نمی‌توان تغییرش داد اما وقتی دو طرف راضی باشند، هر توافقی قابل تغییر است همان طور که توافق کردیم قراردادمان زودتر از موعد به پایان برسد. با این حال اوضاع فعلاً تغییری نکرده است و توافقی که انجام دادیم پابرجا است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!