Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین لامی‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در طول فعالیت این سامانه بارشی، رعد و برق‌ زیاد پیش‌بینی شده و با توجه به حوادث گذشته ، از مردم مناطق پرخطر مانند روستای سراک درخواست می‌کنیم احتیاط لازم را رعایت کنند.

وی افزود: روستاییان و عشایر از نزدیک شدن به ارتفاعات در نقاط مختلف شهرستان پرهیز کرده و از تردد غیرضروری نیز خودداری کنند تا شاهد صحنه های ناگوار نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ایذه از احتمال طغیان رودخانه‌ها خبر داد و ادامه داد: شهرستان ایذه چندین رودخانه دایمی و فصلی دارد که کارون مهمترین آنهاست؛ این بارش‌ها احتمال طغیان آنها را بالا می‌برد پس از همه مردم درخواست می‌کنیم از نزدیک شدن به مسیل‌ها و رودخانه ها خودداری کنند.

وی با هشدار نسبت به بالا آمدن سطح آب کانال های سیل‌بر در شهر ایذه گفت: شهروندان از نزدیک شدن به این کانال‌ها پرهیز کنند؛ اقدامات لازم در این زمینه انجام و دستگاه‌های مربوطه در آمادگی کامل بوده و دستورات مقتضی به آنها داده شده است.

شهرستان ایذه در شرق خوزستان، بیش از ۲۳۰ هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در فاصله ۱۸۳ کیلومتری اهواز واقع است.

برچسب‌ها صاعقه بارش باران ایذه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صاعقه بارش باران ایذه صاعقه بارش باران ایذه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری شهروندان از نزدیک شدن به رودخانه ها در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید احمد موالی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تکمیل شدن ظرفیت سد دز و رهاسازی آب، بر بالا آمدن آب رودخانه دز هشدار داد.

وی ادامه داد: شهروندان به ویژه اهالی روستاها از تردد و توقف در حاشیه و حریم رودخانه های دز و کارون خودداری کنند.

فرماندار اهواز گفت: با توجه به رهاسازی آب سد دز، به روستاهای حاشیه رودخانه ها اطلاع رسانی شده است.

دیگر خبرها

  • خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • خودداری شهروندان از نزدیک شدن به رودخانه ها در اهواز
  • پرشدن کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه درپی بارش‌های اخیر
  • بلعیده شدن خودروها در سیل تسوج + فیلم
  • بلعیده شدن خودروها در سیل تسوج
  • لحظه بلعیده شدن خودرو ها در سیل تسوج (عکس)
  • لحظه وحشتناک بلعیده شدن خودروها در سیل تسوج | ویدئو
  • لحظه بلعیده شدن خودرو ها در سیل تسوج