Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهربا بیان اینکه تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهربه ۷۵ نفر رسید گفت: با تلاش کادر درمانی تاکنون ۶۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهردرمان شده‌اند. به گزارش جنوب نیوز، سعید کشمیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با قدردانی از مردم در همکاری با توصیه‌های وزارت بهداشت در مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است که همکاری مردم در اجرای این طرح ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم به منظور قطع سریع‌تر زنجیره انتقال کرونا، باید ماندن در خانه را جدی‌تر بگیرند افزود: مردم در راستای مقابله با ویروس کرونا از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و برای بیرون آمدن از خانه دلایل مهمی مانند خرید ضروری و یا مراجعه به پزشک داشته باشند در غیر این صورت مهم‌ترین اقدام هر شهروندی در این روزها در خانه ماندن است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهرمهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در مقابله با ویروس کرونا را در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی دانست و خاطرنشان کرد: هم‌وطنان با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir در طرح غربالگری الکترونیکی تشخیص کرونا شرکت کنند و اگر با شماره 4030 با شما تماس گرفته شد برای اطمینان از سلامتی شما و بررسی علائم کرونا ویروس است که باید به سوالات دقیق پاسخ داده شود.

کشمیری از افزوده شدن 3 نفر دیگر به بیماران کرونایی استان خبر داد و بیان کرد: اکنون تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا امروز 9 فروردین به 75 نفر رسیده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به جزئیات سه بیمار جدید کرونایی استان بوشهر گفت: یکی از آنان خانم 42 ساله ساکن بوشهر که پس از طی دوره درمان از بیمارستان ترخیص شد و در حال حاضر با حال عمومی خوب در قرنطینه خانگی به‌سر می‌برد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیمار جدید دیگر را خانم 73 ساله، ساکن شهرستان دشتستان دانست و افزود: پسر وی در اسفندماه سفر به تهران داشته‌اند و علائم خفیفی از بیماری را نشان داده بوده‌اند و فامیل یک از افرادی است که قبلاً نمونه آزمایش وی مثبت اعلام‌شده که پس از طی دوره درمان از بیمارستان ترخیص و در حال حاضر با حال عمومی خوب در قرنطینه خانگی است.

کشمیری با بیان اینکه بیمار جدید کرونایی دیگر استان بوشهر خانمی 60 ساله ساکن شهرستان کنگان است خاطر نشان کرد: وی دارای بیماری زمینه‌ای قلبی عروقی و دیابت است که در بیمارستان امام خمینی (ره)  کنگان بستری و از حال عمومی خوبی برخوردار است.

وی بابیان اینکه بیش از 90 درصد بیماران کرونایی استان بوشهر درمان شده‌اند تصریح کرد: از 75 بیمار کرونایی استان بوشهر با تلاش کادر درمانی تاکنون 63 نفر آنان درمان شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از بستری 38 نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان  خبر داد و گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان 63 نفر مرخص شده‌‌اند، شش نفر فوت کرده‌اند و 6 بیمار دیگر در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: مبتلا به کرونا در استان بوشهر بیماران مبتلا به کرونا کرونایی استان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان

به گزارش همشهری آنلاین، در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت‌شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت‌شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند. به عبارتی، تعداد مردان فوت‌شده ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان است.

بر اساس این گزارش، سال گذشته ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت‌شده ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 847441 منبع: مهر برچسب‌ها مردان ثبت احوال خبر مهم زنان

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد