Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که نهاد‌ها و اقشار مختلف مردم خراسان شمالی برای مقابله با کرونا در وسط میدان هستند، خبر خاصی از نمایندگان این استان به گوش نمی‌خورد که این امر واکنش دانشجویان را به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، از زمانی که کشور وارد جنگ با ویروس کرونا شده اکثر نهاد‌ها به میدان آمده اند؛ هر کس به هر نحوی که بتواند خدمتی ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
از تمامی اقشار بسیج گرفته تا ارتش و نیروی انتظامی؛ از وزارت بهداشت گرفته تا نهاد‌های مردم نهاد و خود مردم.

در این بین هر کسی نیز وظایفی بر عهده دارد. دولت یک طور و بخش‌های خود جوش طور دیگر؛ هر کدام وظایفی داشته و به آن‌ها عمل می‌کند. اما در این بین برخی نیز از وظایف خود طفره رفته و از آن‌ها شانه خالی می‌کنند.

در این رابطه دانشجویان دانشگاه‌های خراسان شمالی معتقدند نماینده‌های مجلس شورای اسلامی در چنین شرایطی نباید منفعل باشند. آن‌ها نمایندگان مردم بوده و حداقل می‌توانند در شرایط فعلی از درد و رنج اقشار مختلف مردم باخبر شده و برای حل آنان اقداماتی انجام دهند.

اما در خراسان شمالی شرایط اینگونه به نظر نمی‌رسد؛ از نمایندگان مجلس فعلی خبر خاصی منتشر نمی‌شود و به نظر می‌رسد آن‌ها به مشکلات مردم توجه خاصی ندارند. از سوی دیگر با توجه به اتمام انتخابات و عدم رای آوردن نمایندگان فعلی، این شائبه بیش از پیش پررنگ می‌شود که نمایندگان از ادامه خدمت دلسرد شده و اقدامی برای رفع مشکلات مردم نمی‌کنند.

دانشجویان خراسان شمالی به این انفعال واکنش گسترده‌ای در فضای مجازی نشان داده اند. فعالان دانشجویی در صفحات شخصی خود ضمن انتقاد از عملکرد نمایندگان استان از آن‌ها خواسته اند وارد میدان شده و اقدامات مناسبی را انجام دهند که در ادامه برخی از این واکنش‌ها را می‌خوانیم.

مهدی علیپور در صفحه شخصی توئیتر خود ضمن مطرح کردن این سئوال که وظیفه نمایندگان در شرایط فعلی چیست، نوشت: نمایندگان بجنورد اقداماتی که در این خصوص برای مردم استان خراسان شمالی انجام داده اید را اعلام کنید.

کاربر روح الله نیز نوشت: زمانی که همه مردم بسیج شدن برای مقابله با ویروس کرونا شما کجایید؟ دقیقا کجایید؟

سجاد اسدی به نمایندگان فعلی مجلس یادآوری کرد که هنوز نماینده هستند و نوشت: چند هفته‌ای هست که مجلس تعطیل است و دریغ از یک جلسه. آقایان شما هنوز نماینده استانید.

محسن نجفی نیز با کنایه نوشت: به این نتیجه رسیدم که بر اثر تحریم باید از قبرس نماینده مجلس وارد کنیم. اما در کشور اروپایی هم مانند قربانی و اکبری نداریم که معتقد باشند در خانه بمانیم حتی زمانی که در خانه بمانیم مد نبود.

کاربر رضا نیز نوشت: انگار این توصیه‌های بهداشتی را فقط نماینده‌ها جدی گرفته اند. آقایان نماینده استان بهتر نیست حداقل از پشت شیشه ماشین دستی برای مردم تکان دهید؟

مصطفی نیز از نمایندگان استان خواست تا در کنار مردم باشند و نوشت: در این روز‌ها که همه کنار هم هستند شما کمتر دیده شده اید. در کنار مردم باشید.

کابر سجاد نوشت: چهار سال کنار مردم شهرشون نبودند الان می‌پرسید کجا هستند؟ همان جا مه این چهار سال بودند.

محمدرضا پرهیزگار نوشت: این روز‌ها قربانی و اکبری به تبعیت از رئیس جمهور در کدام کاخ خودشان را قرنطینه کرده اند؟

پوریا محمدزاده نیز به حضور تمام اقشار در صحنه اشاره کرد و نوشت: والله این پاسخ خون شهدای این مرز و بوم نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا مقابله با کرونا بسیج خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900620

دیگر خبرها

  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟