Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش از آماده‌سازی و تجهیز دویست تخت برای قرنطینه بیماران مبتلا شده به ویروس کرونا در جزیره کیش خبر داد. به گزارش پول نیوز، ناصر آخوندی با اشاره به برخی دیگر از خدمات ارائه شده در راستای مبارزه با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری میان مردم و ساکنین جزیره کیش از آماده‌سازی 200 تخت برای قرنطینه بیمارانی که بعد از بهبودی از بیمارستان ترخیص می‌شوند خبر داد و گفت: کسانی که به ویروس کرونا مبتلا شده بودند و بعد از بهبودی از بیمارستان ترخیص و در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، سه نفر راننده برای ارائه خدمات به آنان اختصاص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آخوندی افزود: تعداد هفت نفر نیرو راننده دیگر نیز از ترابری این سازمان برای کمک‌رسانی به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش به کار گرفته شده است.
وی خاطر نشان کرد: تعداد ده دستگاه خودرو به‌منظور نظارت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جزیره کیش در اختیار مرکز توسعه سلامت کیش، بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی کیش، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و فرماندهی نیروی انتظامی ویژه کیش قرار گرفته است.
گفتنی است، با همت معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا میان مردم و ساکنین جزیره کیش؛ کلینک امام علی (ع) آماده پذیرش و ارائه خدمات پزشکی به مراجعه‌کنندگان در جزیره کیش، فعالیت خود را آغاز کرده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کرونا مرکز توسعه سلامت کیش نظارت قرنطینه جزیره کیش ویروس کرونا جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی

محمد مهدی ناصحی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ افزود: سازمان بیمه سلامت برای بیماران خاص نیازمند تجهیزات حرکتی، تا سقف ۲۵ میلیون تومان از محل صندوق بیماران خاص برای تهیه دست و پای کربنی پرداخت می‌کند، اما برای سایر افرادی که در سوانح و تصادفات دچار قطع عضو می‌شوند سهم هر دستگاه تقسیم شده است و توافقاتی با محوریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت گرفته که بر اساس ابلاغ این معاونت سهم بیمه سلامت ۳۰ درصد و سهم سازمان بهزیستی ۳۰ درصد در نظر گرفته شده است که ما منتظر اجرایی شدن این مصوبه در سال جاری هستیم. وی ادامه داد: قرار است سازمان بهزیستی متولی این امر باشد تا دست و پای کربنی که در شرکت‌های دانش بنیان داخلی تولید شدند بر اساس این مصوبه مورد حمایت قرار گیرند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • افتتاح واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای کربنی
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها