Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@05:22:54 GMT

ورود به مناطق تحت حفاظت محیط زیست یزد ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۷۴۶۳

ورود به مناطق تحت حفاظت محیط زیست یزد ممنوع شد

به گزارش عصر شنبه روابط عمومی این اداره‌کل، نیره پورملایی افزود: به منظور جلوگیری از ازدحام شهروندان در مناطق تحت مدیریت  و تفرجگاه‌های داخل مناطق و به منظور قطع زنجیره انتقال این ویروس مقرر شد  از هرگونه ورود به مناطق حفاظت شده، پناهگاه حیات وحش ، تالاب ، غارها و مراکز تکثیر و پرورش حیات وحش تا اطلاع ثانوی جلوگیری شود و هیچگونه مجوزی برای ورود به این مناطق صادر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه همه ساله با شروع فصل بهار علاقه‌مندان به طبیعت و گردشگران زیادی از داخل و خارج استان از  مناطق تحت مدیریت بازدید می‌کردند اما به دلیل شرایط ویژه پیش‌آمده و شیوع ویروس کرونا امسال در روز طبیعت ورود به مناطق ممنوع شده بنابراین از در خواست می‌شود  با رعایت نکات بهداشتی و لغو مسافرت‌ها و ماندن در خانه از انتقال و شیوع این بیماری جلوگیری کنند.

این مسوول اظهار کرد: با افرادی که موارد مذکور را رعایت نکنند با همکاری مراجع قضایی و انتظامی در راستای اجرای تکالیف ستاد مربوطه برخورد خواهد شد. 

پورملایی از تلاش‌ شبانه‌روزی کادر درمانی گفت: ما مدافعان طبیعت تلاش‌های این عزیزان را فراموش نکرده و آماده همه گونه همکاری هستیم.

تاکنون هزار و یک نفر بر اساس آزمایش به این ویروس مبتلا و ۱۰۴ نفر هم فوت کردند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سازمان حفاظت محیط زیست یزد بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان حفاظت محیط زیست یزد بهداشت و سلامت ویروس کرونا سازمان حفاظت محیط زیست یزد بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، فاطمه زارع اظهار داشت: با این حال برخی از نقاط شهر دچار مشکل و حادثه شد که نسبت به شناسایی آن‌ها اقدام و قراراست با حفر چاه های متعدد و سایر راهکارها رفع گردد.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد افزود: نقاط حادثه خیز شهر در بارندگی اخیر ازجمله میدان صنعت، بلوار شهید بارتکوب زاده، محله حسن آباد و‌ برخی معابر شهر است که در صدد هستیم در اسرع وقت رفع تا در هنگام وقوع بارندگی دیگر شاهد آبگرفتگی در هیچ منطقه ای از شهر نباشیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگر از سخنان خود مطرح کرد: همچنین در این جلسه از کمیسیون با توجه به إرائه گزارش سازمان پسماند مقرر شد جهت حفظ بهداشت و محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی آب و خاک، محل دفن پسماندهای مراکز درمانی با ظرفیت دفن ۵ ساله با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال احداث شود.

 

دیگر خبرها

  • تلاش برای افزایش ضریب حفاظت گوزن زرد در ارسنجان
  • تعارضات محیط زیستی ۲ معدن بزرگ زنجان رفع شد
  • پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • جزئیات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش مسیر سبز ایران پاک
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزییات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند
  • ۹۰ تُن پسماند و نخاله ساختمانی در استان مرکزی جمع‌آوری شد
  • ساماندهی ۹۰ تن نخاله ساختمانی با اجرای یک پویش در استان مرکزی