Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین سلطانی، ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان چندسالی است که تجربه حضور در اردو‌های تیم ملی بزرگسالان را تجربه می‌کند. سلطانی در ۲ رقابت بین‌المللی در سال ۹۸ مدال‌آوری کرد و حالا برای دوبنده دسته ۸۱ کیلوگرم تیم ملی، رقیبی جدی برای دیگران محسوب می‌شود.

گفت‌وگویی نوروزی با او انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین اتفاق ورزشی که در سال ۹۸ برای شما رخ داد؟

مدال جوانان جهان در فیجی که برنز این بازی‌ها را به دست آوردم بهترین اتفاق در این سال بود.

چه نمره‌ای به خودت در پایان سال می‌دهی؟

۱۵

چرا انقدر کم؟

انتظار داشتم در بازی‌های فیجی رنگ مدال بهتر از برنز باشد و به همین به صورت کامل از خودم راضی نبودم.

هدف شما برای سال ۹۹ چه چیزی می‌تواند باشد؟

اگر کرونا اجازه بدهد، رقابت‌های بزرگسالان آسیا و جهان که اواخر سال ۹۹ برگزار می‌شود، اهداف من در سال جدید خواهد بود.

اگر زمان به عقب بازگردد، کدام رشته را به جز وزنه‌برداری انتخاب می‌کنی؟

من اکثر رشته‌ها را تجربه کرده‌ام. فوتبال را در گذشته تجربه کردم. برادرم مربی من در وزنه‌برداری محسوب می‌شود و به‌خاطر او به این رشته علاقه‌مند شدم. سوال سختی از من پرسیدید، اما اگر زمان به عقب بازگردد، شک ندارم که بازهم وزنه‌برداری را انتخاب می‌کنم.

دوست داری لحظه سال تحویل پیش کدام یک از عزیزانت باشی؟

پدر و مادرم.

دروغ سیزده؟

واقعا ذهنم نسبت به گفتن دروغ سیزده، کار نمی‌کند.

اهل مطالعه و یا تماشای فیلم هستی؟

کتاب را خیلی کم، اما بیشتر به فوتبال علاقه دارم. پیش از آغاز سال جدید و با توجه به شریطی که در کشور به‌وجود آمده است، بیشتر سراغ فیلم و کتاب می‌روم.

در طی این سال‌ها سریالی بوده که بیشتر در ذهن شما ماندگار شده باشد؟

خیلی در این سال‌ها نتوانستم سراغ تماشای سریال بروم و برای سریال‌ها وقت بگذارم. چرا که بیشتر در حین ورزش و تمرین بودم و در ایام نوروز هم بیشتر تمرین کردم.

پیام نوروزی؟

بیماری اخیری که در کشور رخ داده است، سرعت انتشار بالایی دارد و مردم باید خیلی بیشتر از گذشته این موضوع را رعایت کنند. به مهمانی نروند تا زودتر این بیماری در ایران نماند و دوباره بتوانیم به روال عادی بازگردیم.

رسم و رسوم خاصی در شهر شما در ایام نوروز وجود دارد؟

رسم خاصی نه، همان دید و بازدید‌ها که در سراسر کشور وجود دارد، در شهر ما هم هست که البته با توجه به شرایط این روزها، امسال باید این موضوع را کنار بگذاریم.

توصیف شما از عید نوروز؟

نوروز بهانه‌ای است تا افرادی که با هم قهر هستند، کدورت‌ها را کنار بگذارند. امیدوارم هرچه زودتر شرایط مردم به روال عادی برگردد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی وزنه برداری نوروز 99 وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | تجربه واگذاری لکوموتیوهای آلستوم به مپنا، برای مدعیان خصوصی سازی کافی است

تین نیوز

مدیرکل نیروی کشش شرکت راه آهن گفت: ۲۰ لکوموتیو تحویل گرفته شده از شرکت مپنا، به طور متوسط ۵۰ تا ۶۰ درصد آماده به کاری دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، هادی یارجی درباره تجربه واگذاری لوکوموتیو به شرکت مپنا به روشROO گفت: قراردادی ۵ ساله در سال ۱۳۹۵ با شرکت مپنا منعقد شد که ۵۰ لوکوموتیو آلستوم که متوقف بودند برای بازسازی و بهره برداری در اختیار شرکت مپنا قرار داده شود و پس از بهره برداری مالکیت لوکوموتیوها به شرکت مپنا واگذار شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۰ لکوموتیو، بازسازی و وارد شبکه ریلی شده و ۳۰ لکوموتیو همچنان در اختیار مپنا است و در حال سپری کردن فرایندهای مختلف مونتاژ، دمونتاژ و بازسازی قرار دارد.

یارجی تصریح کرد: ۲۰ لوکوموتیو تحویل گرفته شده، به طور متوسط ۵۰ تا ۶۰ درصد آماده به کاری دارد یعنی روزانه ۱۰ تا ۱۲ لکوموتیو آماده به کار داریم و مابقی، در چرخه بهره برداری و تعمیرات است که همان ها هم قابلیت اطمینان بسیار پائینی دارد.

وی تصریح کرد: به نظر می رسد این پروژه می توانست به شکل بهتری عمل شود زیرا بیشتر کاری که انجام شده دمونتاژ بوده نه بازسازی و علت اینکه در آماده به کاری این لکووموتیوها و قابلیت اطمینان آنها اتفاق خوبی نیفتاده این است که سرمایه گذاری خاص و ویژه ای از سمت سرمایه گذار در این پروژه اتفاق نیفتاده است.

حجم ویدیو: 52.61M | مدت زمان ویدیو: 00:02:52 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم
  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی
  • آتیلا حجازی: حق بانوان ایران بیشتر از این است؛ ایران نبودم و برای خدمت به استقلال برگشتم!
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • فیلم | تجربه واگذاری لکوموتیوهای آلستوم به مپنا، برای مدعیان خصوصی سازی کافی است
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری