Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@19:31:38 GMT

خطری که استقلال از آن فعلا فرار کرده است

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۸۴۸۶

خطری که استقلال از آن فعلا فرار کرده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی رغم اینکه باشگاه استقلال هنوز تعهد خود به باشگاه پاختاکور ازبکستان را عملی نکرده است، این باشگاه ازبک اما فعلا قصد شکایت از استقلال را ندارد.

ماجرا از این قرار است که باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن ایسما مهاجم فصل گذشته خود باید مبلغ ١٢۵ هزار دلار به باشگاه پاختاکور ازبکستان پرداخت می کرد اما با گذشت بیش از یک سال هنوز این مبلغ پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل باشگاه پاختاکور در ماه های گذشته چندین بار به استقلال نامه زده و این باشگاه را تهدید به شکایت به فیفا کرده است که البته هر بار مدیران این باشگاه از طرف ازبکستانی خود وقت خواسته اند و باید دید تا چه زمان این داستان ادامه پیدا خواهد کرد.

254 43

کد خبر 1370166

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال فوتبال آسیا فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!

به گزارش "ورزش سه"، کایل واکر، کاپیتان منچسترسیتی، چند ماه پیش درگیر یک رسوایی شد و مشخص شد که به همسرش خیانت کرده است.

اگرچه او تا اواسط سال 2026 با منچسترسیتی قرارداد دارد، اما می‌تواند برای فرار از کانون توجه از لیگ برتر خارج شود و به خاورمیانه سفر کند.

این مدافع 33 ساله، به فکر انتقال به لیگ عربستان است که دستمزد بسیار خوبی دریافت می‌کند و همبازی سابقش در سیتی یعنی ریاض محرز هم در الاهلی حضور دارد.

کایل به آینده‌اش پس از لیگ برتر فکر می‌کند و به نظر او انتقال به عربستان سعودی می‌تواند برای او، آنی کلینز، همسر اولش، و همچنین فرزندانش عالی باشد.

یکی از نزدیکان این بازیکن به نشریه سان خبر داده که او با ریاض محرز در مورد باشگاه‌های عربستانی که و زندگی افرادی که به آنجا نقل مکان می‌کنند، صحبت کرده است. مشخص است که سبک زندگی در این کشور بسیار متفاوت است."

این منبع تایید کرده که تمایل او به مهاجرت به دلیل رسوایی اخیر است که زندگی حرفه‌ای او را تحت تاثیر قرار داده است. او از حضور در منچسترسیتی خوشحال است اما حواشی اخیر کاملا حواس او را پرت کرده و به فکر مقصد جدید است.

به گفته این منبع، گفتگوی او با محرز حقیقت را برای او مشخص کرده که زندگی در عربستان چطور است و آن‌ها چطور با فوتبال نگاه می‌کنند. او مایل است در مقطعی با فرزندانش به آنجا نقل مکان کند. در عربستان مطمئنا توجهی که در انگلیس به رسوایی واکر وجود دارد، نیست و همین موضوع او را وسوسه کرده تا به فکر بازی در این باشگاه باشد.

دیگر خبرها

  • فرار 60 متری و شلیک به قلب استقلال!
  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • تاکتیک جالب امیر تتلو برای فرار از مجازات
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • فرار از سقوط: یونیون دست به دامن مربی زن!
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • هشتگ «شکایت_از_بی_بی_سی» در حال پرتکرار شدن است
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم