Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- «نادر حسین‌پور» از پرسنل حفاظت فیزیکی بیمارستان پیروز لاهیجان در راه خدمت به بیماران کرونایی شهید شد. ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، نادر حسین‌پور از پرسنل حفاظت فیزیکی بیمارستان پیروز لاهیجان در راه خدمت به بیماران کرونایی شهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید خدمت حسین‌پور بر اثر مشکل حاد تنفسی به دیار باقی شتافت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در پیامی شهادت وی را تسلیت گفت.

به گزارش تسنیم، پیش از این سهیل کیانفر و وحید منصف کسمایی متخصص طب اورژانس، پزشک مردمی و دانشیار متعهد و دلسوز دانشگاه علوم پزشکی گیلان پس از روزها مبارزه با بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.

شهادت 2 نفر از پرسنل بیمارستان‌های قم به‌عنوان "شهید خدمت"/درگیری کرونایی 40 پزشک و 130 پرستارکارمند دانشگاه علوم پزشکی گیلان «شهید خدمت» شدآخرین اخبار کرونا در کاشان| 919 بیمار کرونایی بهبود پیدا کردند / تقدیم 2 شهید خدمت به نظام سلامت

همچنین علی شیخ‌مرادی، غلامرضا وثوقی‌کیا، نرجس خانعلی‌زاده و ناهید نوشاد از دیگر نفرات کادر بهداشت و درمان استان گیلان بودند که تاکنون در راه مبارزه با ویروس کرونا و کمک به بیماران شهید خدمت شدند.

انتهای پیام/613/ش

R7877/P/S6,71/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا شهید خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، همایش علمی دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در محور‌های حکمرانی خانواده محور، حکمرانی سلامت خانواده محور، دانشگاه دوستدار خانواده برگزار شد.

در این همایش هفت نفر از پژوهشگران حوزه خانواده در موضوعاتی چون «اهمیت خانواده در بهره وری سازمانی»، «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت»، «الگو‌ها و مدل‌های سطح حکمرانی سلامت خانواده»، «استاندارد‌های سلامت خانواده و رشد و تعالی خانواده»، «سلامت معنوی و خود مراقبتی در خانواده» و «تسهیلات، امنیت شغلی و زندگی و ازدواج در خانواده» صحبت کردند.

دیگر خبرها

  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور