Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@16:07:52 GMT

بهترین هتل‌های ۳ ستاره استانبول

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۹۹۵۵

بهترین هتل‌های ۳ ستاره استانبول

استانبول از توریستی‌ترین شهرهای دنیا است و تنوع هتل در آن بسیار و این تنوع هتلی باعث شده تا هر فرد با هر سلیقه و بودجه‌ای بتواند هتل مناسب خود را پیدا کرده و سفری بهیادماندنی به استانبول را تجربه کند. در این مطلب می‌خواهیم بهترین هتل‌های ۳ ستاره استانبول را به شما معرفی کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شما می‌توانید برای سفر به استانبول یکی از راه‌های زمینی مانند خرید بلیط اتوبوس‌های VIP، خرید بلیط قطار یا هوایی که قطعا خرید بلیط استانبول با ایرلاین‌های مختلف را شامل می‌شود را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از هر طریقی که به این شهر سفر کنید جهت اقامت نیاز به رزرو هتل دارید. اگر به دنبال سفری ارزان و مقرون‌به‌صرفه به استانبول هستید در این مطلب آژانس هواپیمایی ستاره ونک به شما خواهد گفت که بهترین هتل‌های ۳ ستاره استانبول کدام‌اند. علاوه بر این شما می‌توانید ارزان‌ترین تور ترکیه و تور استانبول را از کارشناسان تور ستاره ونک تهیه کنید.

هتل ۳ ستاره Apple tree

یکی از پرفروش‌ترین هتل‌های ۳ ستاره استانبول است که توانسته امتیاز ۹.۱ را از کاربران سایت بوکینگ کسب کند. این هتل در منطقه سلطان احمد و در نزدیکی بناهای تاریخی مانند مسجد آبی، کاخ توپکاپی و آب انبار باسیلیکا قرار گرفته است. همچنین هتل اپل تری تنها ۸۰۰ متر با مترو  سلطان احمد فاصله دارد.

تمامی اتاق‌های هتل به تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی و لوازم بهداشتی مجهز هستند. صبحانه هتل به صورت رایگان است و میهمانان می‌توانند در حالی که چشم‌اندازی دریای مرمره و جزیره پرنسس را در مقابل دارند صبحانه خود را میل کنند.

امکانات هتل Apple tree

اینترنت رایگان در تمامی قسمت‌های هتلترانسفر فرودگاهپذیرش ۲۴ ساعتهتراسرستوران بوفه

آدرس: Sultanahmet Mah Akbiyik Cad No:79, Fatih, 34122 Istanbul, Turkey

هتل ۳ ستاره Peyk Hotel

موقعیت مکانی پیک هتل باعث شده تا عنوان یکی از پرطرفدارترین هتل‌هاس ۳ ستاره استانبول را از آن خود کند. گردشگران با اقامت در این هتل می‌توانند به اماکن تاریخی مانند ایا صوفیه، کاخ توپکاپی و … دسترسی داشته باشند همچنین وجود ایستگاه مترو در نزدیکی هتل به میهمانان این امکان را می‌دهد تا از منطقه آسیایی به منطقه اروپایی استانبول بروند.

حمام اختصاصی، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت متصل به ماهواره، پنجره‌های بزرگ با منظره شهر زیبای استانبول و سیستم تهویه هوای مطبوع از امکاناتی هستند که اتاق‌های هتل در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

کاربران سایت بوکینگ امتیاز ۹.۷ را به این هتل داده‌اند.

امکانات هتل Peyk Hotel

پذیرش ۲۴ ساعتهاینترنت پرسرعت رایگانشاتل فرودگاهی با هزینهدستگاه چای و قهوه‌ساز در اتاق

آدرس: Peykhane Cad. No:10 Sultanahmet, Fatih, 34122 Istanbul, Turkey

 

هتل ۳ ستاره Basilissis

موقعیت مکانی عالی در قلب استانبول و دریافت امتیاز ۹.۴ از کاربران وبسایت بوکینگ این هتل را به یکی دیگر از بهترین هتل‌های ۳ ستاره استانبول تبدیل کرده است. هتل باسیلیس در نزدیکی بازار بزرگ استانبول، مسجد آبی و سایر بناهای تاریخی شهر قرار گرفته و نزدیکی به ایستگاه مترو از دیگر امکاناتی است که در اختیار میهمانان هتل قرار می‌گیرد.

اتاق‌های هتل به کلیه امکانات روز هتلی مانند تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری، دوش، سشوار، میز کار، کمد و حمام اختصاصی مجهزهستند.  همچنین در طول اقامت صبحانه به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

امکانات هتل Basilissis

پذیرش ۲۴ ساعتهاینترنت رایگان پر سرعت در تمامی قسمت‌های هتلترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینهاتاق‌های بزرگ ویژه اقامت خانوادهسرویس اتاقرستوران و بوفه

آدرس: Güzelsanatlar Sokak NO :4, Fatih, 34110 Istanbul, Turkey

هتل ۳ ستاره City Hall

یکی دیگر از هتل‌های ۳ ستاره استانبول که با داشتن ساختمانی زیبا و نزدیکی به بازار بزرگ نظرات مثبت کاربران سایت بوکینگ را به خود جلب کرده است. اتاق‌های هتل بسیار بزرگ و تمیز هستند و به تمامی امکانات هتلی مانند سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون صفحه تخت متصل به ماهواره، یخچال، میزکار و حمام اختصاصی با سشوار مجهز است.

پدیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته به میهمانان خدمات‌رسانی می‌کنند و تحویل اتاق در تمامی ساعت‌ها امکان‌پذیر است. صبحانه رایگان و اینترنت پرسرعت در لابی از دیگر امکانات هتل سیتی حال می‌باشد.

امکانات هتل City Hall

اینترنت رایگانپارکینگ اختصاصیترانسفر فرودگاهیسرویس اتاقسرویس درباناتاق‌های بزرگ مخصوص خانواده

آدرس:  ۳۹ Pertev Paşa Sokak, Fatih, 34130 Istanbul, Turke

هتل ۳ ستاره Four Seven

یکی از پرفروش‌ترین هتل‌های ۳ ستاره بر اساس نظرسنجی در وبسایت بوکینگ که در منطقه آسیایی استانبول قرارگرفته است. رستورانی شیک، اینترنت رایگان در سراسر هتل و نزدیکی به اماکن تاریخی از امکانات هتل فورسون هستند. علاوه بر این اتاق‎‌های هتل بسیار بزرگ بوده و  تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری، دوش، سشوار و کمد لباس را دارا می‌باشند.

امکانات هتل Four Seven

اینترنت رایگان

ترانسفر فرودگاهی

مرکز خدمات اسپا

سالن ورزشی

اتاق‌های بزرگ ویژه اقامت خانواده

آدرس:  İnkılap Caddesi No :1/1 Aksaray / Fatih, Fatih, 34096 Istanbul, Turkey

ot3elHHh

برای رزرو تورهای استانبول با شماره ۸۸۸۸۰۰۰۰—۰۲۱ تماس گرفته یا به صورت حضوری به آژانس هواپیمایی ستاره ونک واقع در میدان ونک، نرسیده به چهارراه جهان کودک، پلاک ۵۳ مراجعه کنید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اتاق های هتل امکانات هتل هتل ۳ ستاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر

به گزارش "ورزش سه"، سیمونه اینزاگی پس از قهرمانی اینتر در سری A، نامه‌ای طولانی به هواداران این تیم نوشت. نراتزوری پس از پیروزی در دربی دلا مادونینا مقابل میلان، قهرمانی در ایتالیا را مسجل کرد.

این قهرمانی، بیستمین قهرمانی تاریخ باشگاه اینتر بود و آن‌ها از فصل بعد دومین ستاره را روی پیراهنش حک می‌کند. اینزاگی نامه‌ای خطاب به طرفداران اینتر را در اختیار کوریره دلا سرا قرار داده که آن را در ادامه می‌خوانید:

"به سفر ما خوش آمدید که از شور و شوق و پیروزی‌های بزرگ ساخته شده است. ستاره دوم متعلق به نراتزوری است. از ابتدا فقط یک هدف وجود داشت: سربلندی شهر و همه طرفداران ما. بسیاری از هواداران فوق‌العاده، که همیشه در کنار هم هستند، با اشتیاق زیاد و عشق به رنگ اینتر، متحد شده‌اند.

من مفتخرم که داستان این سفر فوق العاده برای این باشگاه بزرگ را با شما به اشتراک بگذارم، اما مهمتر از همه برای بازیکنانم و همه کسانی که اینتر را دوست دارند، ما به یک هدف باورنکردنی رسیده‌ایم که به ما امکان تاریخ سازی می‌دهد.

جاده پیروزی زیبا بود، ستاره دوم روی سینه نشان دهنده تلاش، فداکاری و استعداد همه افرادی است که خانواده ما را تشکیل می‌دهند. مانند اینتر بزرگ هررا که سال‌ها پیش اولین ستاره را به دست آورد، امروز ما نیز در حال نوشتن یکی از مهمترین صفحات باشگاه هستیم. تشکر ویژه از استیون ژانگ، رئیس باشگاه که من را در اینتر می‌خواست، همیشه به ما نزدیک بود و هرگز اجازه نداد چیزی کم داشته باشیم.

از همه مدیرانی که با آن‌ها کار کردم تشکر می‌کنم که ما را در موقعیتی قرار دادند تا بتوانیم کارمان را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. از همه همکارانم و افرادی که این سفر درخشان را با آن‌ها سهیم شده‌ام، تشکر می‌کنم، بدون تعهد آن‌ها به این هدف بزرگ نمی‌رسیدیم. اما مهمتر از همه از بازیکنانم تشکر می‌کنم، قهرمانان واقعی بسیاری از نبردها که باعث افتخار همه هواداران نراتزوری در سراسر جهان شده‌اند.

یک تشکر بزرگ از خانواده‌ام که پناهگاه امن و پشتیبان همیشگی من در زندگی‌ام به عنوان یک مربی و به عنوان یک مرد هستند. وقتی بالاخره سوت پایان دربی به صدا درآمد و دیدم همه هواداران نراتزوری در حال شادی هستند، احساس شادی بی‌نظیری کردم که خیلی تلاش می‌کنم تا آن را توصیف کنم.

در این سه سال با هم، با باشگاه، بازیکنانم و این گروه کاری فوق‌العاده انجام دادیم، فوتبال فوق‌العاده‌ای بازی کردیم، با چالش‌هایی روبرو شدیم و جام‌های زیادی را به دست آوردیم، و در فینال لیگ قهرمانان اروپا به خوبی بازی کردیم، جایی که می‌توانستیم خوش شانس‌تر باشیم.

ما همیشه سعی کرده‌ایم پرچم‌هایمان را بالا نگه داریم و باعث افتخار هوادارانی باشیم که هر هفته ما را دنبال می‌کنند، آن‌ها ما را تشویق می‌کنند که همیشه در تمام چالش‌های جدید، بهتر عمل کنیم.

امیدوارم این داستان بتواند الهام بخش کسانی باشد که رویای دستیابی به اهداف خود را دارند و نشان دهد که با کار روزمره، عزم و فداکاری، هر آرزویی می‌تواند به واقعیت تبدیل شود. در سخت ترین لحظه ما حتی بیشتر متحد شدیم و یک خانواده شدیم.  هرگز این را فراموش نمی‌کنم. خوبی‌ها هرگز فراموش نمی‌شوند و برای همیشه باقی می‌مانند. تا ابد فورزا اینتر."

دیگر خبرها

  • رئیس فیفا: لیگ MLS از تاثیر لیونل مسی بیشتر استفاده کند؛ آیا آمریکا بازیکنان بزرگی دارد؟
  • راهنمای انتخاب قفل درب هتل
  • اجاره سالن همایش، سمینار و کنفرانس در سلام حرفه ای + [مشاوره رایگان]
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • تیم بزرگ باید در اروپا بازی کند، کاش برسیم! ‏
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • دیدنی‌های رایگان دبی؛ معرفی تفریحات رایگان دبی
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر