Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر کیانوش جهانپور ضمن تکذیب ساخت داروی ضدکرونای ایرانی گفت: این یک دارو نیست بلکه یک روش درمانی با استفاده از سلول‌های بنیادی است این روش یک نوع سلول‌درمانی است که هنوز در فاز مطالعاتی قرار دارد و پاسخ نسبی برای آن گزارش شده است. ناطقان: سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تکذیب ساخت داروی ضدکرونای ایرانی گفت: این یک دارو نیست بلکه یک روش درمانی با استفاده از سلول‌های بنیادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر کیانوش جهانپور در واکنش به خبری منتشرشده مبنی بر ساخت داروی ضدکرونای ایرانی اظهار کرد:

این یک دارو نیست بلکه یک روش درمانی با استفاده از سلول‌های مزانشیمال برای درمان کرونا است.

وی افزود: این روش یک نوع سلول‌درمانی است که هنوز در فاز مطالعاتی قرار دارد و پاسخ نسبی برای آن گزارش شده است.

همچنین دکتر مسعود سلیمانی، محقق و پژوهشگر حوزه سلول‌های بنیادی گفته که او به همراه یک تیم تحقیقاتی با استفاده از سلول‌های بنیادی مزانشیمی به دنبال تعدیل پاسخ ایمنی بدن در بیماران کرونایی است.

وی تاکید کرده است که این روش، یک روش درمانی - تحقیقاتی است.

به گفته سلیمانی، نتایج فاز اول کارآزمایی بالینی آن به زودی توسط وزارت بهداشت و درمان اعلام می‌شود و در صورت دریافت نتیجه مطلوب، وزارت بهداشت مراحل بعدی را اعلام خواهد کرد. منبع: تسنیم برچسب ها: سخنگوی وزارت بهداشت ، سلول درمانی ، مبارزه با کرونا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سخنگوی وزارت بهداشت سلول درمانی مبارزه با کرونا استفاده از سلول سلول های بنیادی یک روش درمانی وزارت بهداشت سلول درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین‌اللهی، در متن حکم خود عنوان داشته است: با توجه به اینکه کشور در تهدید بحران سالخوردگی جمعیت قرار دارد و در راستای تأکید رهبری مبنی بر افزایش نسل، جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به عنوان یکی از اصلی ترین اولویت‌های مسئولان کشور و نیز نقش بی بدیل وزارت بهداشت، در این زمینه و در آستانه برگزاری دومین رویداد جایزه ملی جمعیت، به موجب این ابلاغ، به سمت «رئیس ستاد برگزاری هفته ملی جمعیت در سال ۱۴۰۳» در وزارت بهداشت منصوب می‌شوید.

ضروری است با برنامه ریزی مناسب و منسجم و همچنین جلب مشارکت همه نهادهای ذی ربط و مردمی در امر جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این هفته، برای آگاهی بخشی به عموم اقشار مردم، به ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی سراسر کشور باشیم.

کد خبر 6096906 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • دستیابی محققان به یک هدف درمانی جدید برای کنترل آسیب‌های مغزی
  • دستیابی محققان به یک هدف درمانی جدید برای کنترل آسیب‌ های مغزی
  • راهی جدید برای پیشگیری و درمان بیماری‌های روده
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • سل تراپی معجزه نمی کند/ حداقل دو سوم سرطانی ها در ایران حتماً زنده می مانند
  • ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود