Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@23:02:05 GMT

حفظ روستای ابیانه از کرونا با اقدامات پیشگیرانه

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۳۲۳۱

حفظ روستای ابیانه از کرونا با اقدامات پیشگیرانه

دهیار روستای تاریخی ابیانه گفت: با تمهیدات انجام شده و سختگیری‌های لازم تاکنون حتی یک مورد مشکوک به کرونا در این روستا ثبت نشده است.

علیرضا عابدینی ابیانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نطنز با بیان این‌که با تمهیدات به عمل آمده در روستای توریستی ابیانه سبب شده که تاکنون هیچ بیمار کرونایی نداشته باشیم، اظهار داشت: دهیاری روستای ابیانه با مشورت کارشناسان از ابتدای بروز بیماری ویروسی کوئید۱۹ در کشور و با توجه به بالا بودن میانگین سنی حضور سالمندان، اقدامات اثربخش انجام داده که با توجه به بالا بودن آلودگی در منطقه، هیچ مورد مشکوکی یا بیماری مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهیار روستای تاریخی ابیانه افزود: از ابتدای شیوع بیماری در کشور از ورود گردشگران داخلی و خارجی ممانعت به عمل آمد و همشهریان ساکن در کاشان که بعد از تعطیلات وارد روستا شدند، موظف شدند، در خانه خود به مدت ۱۴ روز قرنطینه شوند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که خارج از روستا به ضرورت وارد روستا می‌شدند، در ابتدای عوارضی با تب‌سنج دیجیتالی معاینه شده و اماکن عمومی پیوسته توسط دوره‌های دهیاری ضدعفونی می‌شود.

عابدینی ابیانه با تأکید بر این‌که در حال حاضر نیز با توجه به سیاست‌های وزارت بهداشت اجازه ورود به جز ساکنان به ابیانه داده نمی‌شود، عنوان کرد: از ورود کلیه کارگران ساختمانی شهرهای اطراف ممانعت به عمل آمد و عملیات ساختمان‌‌سازی تعطیل شد و حتی به ساکنان اعلام شده از خانه‌های خود خارج نشوند و کسبه موظف هستند بعد از تماس تلفنی ساکنان کلیه مایحتاج را با رعایت اصول بهداشتی به درب منازل تحویل دهند.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/م۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا عابدینی روستای ابیانه کرونا غربالگری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد

محمد مطهری  گفت:با تبدیل این روستا به شهر تعداد شهر‌های شهرستان شبستر به تعداد ۱۲ شهر رسید که در سطح کشور یک شهرستان منحصر به فرد از نظر کمیت شهر‌ها می‌باشد.

وی افزود:نظرلو در دهستان میشو جنوبی و بخش صوفیان شهرستان شبستر قرار گرفته و بیش از ۴ هزار نفر جمعیت دارد.

وی عنوان کرد:مردم نظرلو شغل اصلی شان کشاورزی بوده و از مردمان تلاشگر خطه آذربایجان می‌باشند و محصول اصلی این روستا در کشاورزی گوجه فرنگی می‌باشد که همه ساله به سراسر کشور صادر می‌شود.

فرماندار شبستر خاطرنشان کرد:امیدواریم با همکاری مردم و تلاش مسئولین شهری و شهرستانی شاهد توسعه بیش از پیش نظرلو یکی از قطب‌های کشاورزی شهرستان شبستر باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • ۳۲۰۰مترمربع از معابر روستای ابیانه سنگ‌فرش شد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • اعلام رسمی نتایج «پیمایش ملی سلامت روان» در ابتدای تابستان
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان