Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از کارگاه تولید ماسک n۹۵ و محلول ضدعفونی کننده در سازمان بسیج دانشجویی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در جریان بازدید از کارگاه تولید ماسک و محلول ضد عفونی کننده سازمان بسیج دانشجویی در جمع خبرنگاران گفت: امروز یکی از نیازهای کشورمان تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای کادر های فعال در مراکز درمانی مبارزه با کرونا است که از جمله این تجهیزات ماسک n۹۵ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه با هماهنگی که با سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی صورت گرفته به همت دانشجویان بسیجی کارگاه تولید ماسک n۹۵ با استانداردهای لازم در سازمان بسیج دانشجویی دایر شده، افزود: این محصول پس از تولید مراحل استرلیزه، استاندارد سازی و بسته بندی را در سازمان غذا و دارو طی می کند و پس از آن در اختیار مراکز درمانی چه در تهران و چه سایر استان ها قرار می گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دانشجویان جهادگر بسیجی روزانه ۲۰۰ هزار ماسک n۹۵ و معمولی تولید می کنند. همچنین سایر گروه های جهادی که غیر دانشجو هستند نیز در سطح کشور ۲۸۰۰۰۰۰ ماسک تولید می کنند با این وجود به همت بسیجیان روزانه ۳ میلیون ماسک تولید می شود.و با نظارت سازمان غذا و دارو در اختیار شبکه توزیع قرار قرار می گیرد.

سلیمانی با بیان اینکه با وحدت، صمیمیت و همدلی مردم در جریان شکل‌گیری بسیج ملی مقابله با کرونا شاهد صحنه‌های بسیار زیبایی از فداکاری هستیم و این نوع صحنه ها در کشور بسیار زیاد هستند افزود: تفاوت ملت ایران با سایر کشورها به خصوص با کشورهای غربی که ادعای دموکراسی و امنیت دارند این است که آنها در مواقع بحران ها جا خالی می کنند؛ اما ملت ایران در بحران ها به میدان می‌آیند و با فداکاری و همدلی نه تنها نیازهای معمولی بلکه نیازهای تخصصی را تامین می کنند. به هر روی امروز نیازها در مبارزه با کرونا تامین شده و هیچ مشکلی وجود ندارد و این از توانمندی های ملت ایران، جمهوری اسلامی و سیستم بهداشت و درمان کشورمان است.

وی افزود: در کشورهایی مانند آمریکا که سیستم مدیریتی آنها مبتنی بر پول، صرف هزینه های گزاف و عدم پیش بینی حوادث غیرمترقبه بزرگ نظیر شیوع ویروس کرونا است اگر مردم پول فراوانی نداشته باشند اصلا نمی‌توانند سمت مراکز درمانی بروند به گونه‌ای که امروز در مراکز درمانی کشورهای غربی شاهدیم که بین افراد تفاوت قائل می شوند و یا بسیاری از بیماران در راهروهای مراکز درمانی روی زمین افتاده اند اماخوشبختانه هیچ گاه چنین صحنه ای در کشور ما مشاهده نمی‌شود و این یک تفاوت بسیار اساسی و عمیقی است که به نوع نگرش مکتب های مادی و نوع نگرش جمهوری اسلامی و اسلام به انسان برمی گردد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز مردم کشورمان این اطمینان خاطر را دارند که هیچگونه دغدغه ای در رابطه با درمان بیماران وجود ندارد؛ البته همه باید پیشگیری کنیم تا کسی مبتلا نشود و کسی نیاز به درمان پیدا نکند ولی اگر احیاناً کسانی هم مبتلا شوند به راحتی درمان خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کارگاه تولید ماسک سازمان بسیج دانشجویی ویروس کرونا رئیس سازمان بسیج مستضعفین سازمان بسیج دانشجویی کارگاه تولید ماسک مراکز درمانی ماسک n۹۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیجی در پی آبگرفتگی برخی مناطق شیراز خبر داد و گفت: ۷۰ منزل مسکونی از کمک‌های نیرو‌های جهادی بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: به دنبال بارندگی تگرگ و بارندگی شدید روز گذشته پنجم اردیبهشت‌ماه جهادگران بسیجی سپاه شیراز با هدف امدادرسانی به برخی مناطق کلانشهر شیزاز اعزام شدند.

وی با اشاره به آمادگی 5 ناحیه بسیج در سطح کلانشهر شیراز، افزود: به کمک این گروه‌های جهادی اقداماتی همچون تخلیه آب منازل و پاکسازی آن منطقه ناشی از  گل و لای ناشی از آبگرفتگی صورت گرفت.

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از فعالیت و کمک‌رسانی خودرو‌های پشتیبانی منطقه 2 ارتش خبر داد و افزود: با توجه به نیاز مبرم در مناطق شهرک سعدی، شهرک بهار، کرونی و غیره بلافاصله جهادگران بسیجی و ارتش فارس در منطقه حضور و خدمت‌رسانی کردند که فعالیت ارتش قابل تقدیر است.

علی‌پور با اشاره به ایجاد سیل‌بند، حوضچه آرامش و شیب شکن محله سعدی توسط شهرداری شیراز، ادامه داد: این شیب شکن تابستان سال قبل توسط شهرداری شیراز در بالاست احداث شد که در کنترل سیلاب امروز به خوبی تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رئیس سازمان بسیج: نگاه به ایران بعد از عملیات وعده صادق ارتقا پیدا کرد
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نشانگر تحقق وعده‌های خداوند است
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت