Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@20:31:44 GMT

پلمب ‌واحدهای صنفی متخلف در گرگان

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۱۱۸۹

پلمب ‌واحدهای صنفی متخلف در گرگان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، محمد حمیدی فرماندار شهرستان گرگان در حاشیه بازدید از سطح شهر گفت: ۵ واحد صنفی پس از توجه نکردن به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در مرکز استان پلمب شدند.

او ادامه داد: پس از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، تذکرات لازم به همه اصناف و زیرمجموعه آن‌ها برای رعایت و تمکین به قانون و توجه به سلامت خود و سایر جامعه داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار گرگان گفت: تلاش همه ما حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا بوده و از همه مردم انتظار داریم به توصیه‌های بهداشتی و درمانی توجه کنند.

او گفت: همه فروشگاه‌های مواد خوراکی و ضروری، مراکز درمانی، پمپ بنزین، داروخانه، مراکز خدماتی برای زندگی روزانه مردم دایر بوده و فقط اصناف و کسبه‌ای که فعلا ضرورتی در فعالیت آن‌ها در این زمان دیده نمی‌شود تعطیل می‌باشند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی، ۴۲۸ مورد بازرسی از ابتدای امسال از نانوایی های مشهد انجام شده که منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

 محسن صیادی افزود : تخلفات این واحدهای صنفی کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است که در این زمینه ۲ واحد صنفی نانوایی به دلیل تکرار در کم فروشی و گرانفروشی پلمب شدند.

حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی دارای پروانه کسب در مشهد فعالیت دارند.

 
 

دیگر خبرها

  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون