Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@21:33:18 GMT

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای مقابله با کرونا در استان بوشهر+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۵۰۶۷

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای مقابله با کرونا در استان بوشهر+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها ـ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از تخصیص ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و ملی برای مقابله با کروناویروس در استان بوشهر خبر داد. ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

علی درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با تاکیدبر توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت در مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: در این راستا همکاری و همراهی همه قشرهای جامعه در شکست ویروس کرونا ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تخصیص اعتبارات لازم برای تسریع در خدمات رسانی در مقابله با کرونا ویروس خبر داد و بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در جامعه در ستاد مقابله با این ویروس برنامه‌ریزی منسجمی برای ساماندهی اماکن بهداشتی درمانی استان بوشهر انجام شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با بیان اینکه منابع اعتباری لازم برای مقابله با ویروس کرونا تخصیص یافت خاطر نشان کرد: در این راستا 10 میلیارد تومان از اعتبارات استانی و به همین میزان اعتباراتی از مرکز در مجموع به میزان 20 میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با کرونا به استان بوشهر تخصیص یافت.

درویشی با بیان اینکه این اعتبارات برای کمک به امکانات بهداشتی و درمانی استان بوشهر تخصیص یافت تصریح کرد: در این راستا پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان بالاترین تخصیص اعتباراتی برای مقابله با ویروس کرونا دریافت کردند.

وی، با بیان اینکه این اعتبار برای تجهیز و آماده سازی سریع مراکز درمانی است، افزود: اولویت کار در حال حاضر سلامت شهروندان استان بوشهر است و سازمان مدیریت این مهم را دنبال می‌کند.

90 درصد بیماران کرونایی بوشهر درمان شدند گزارش ویدئویی تسنیم| مردم ‌برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی پای کار آمدند / کنترل شدید ورودی و خروجی‌های بوشهر بیش از 756 هزار نفر در پایگاه‌های بازرسی سلامت استان بوشهر غربالگری شدند +تصاویر

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: این مبلغ در اختیار دانشگاه‌ علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان بوشهر قرار گرفت.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا مقابله با کرونا برای مقابله میلیارد تومان سازمان مدیریت ویروس کرونا برنامه ریزی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح پنجشنبه در حاشیه میز خدمت در شهرستان عسلویه اظهار کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان عسلویه، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: برپایی چنین برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در این دیدار ۶۳۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه، ضروری و کارگشایی و ۱۹ میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین ۱۰ بسته معیشتی به افراد درخواست کننده اهدا شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

وی گفت: در این دیدارها، بیش از ۵۰ مورد درخواست اشتغال پیگیری و دستور لازم صادر شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

کد خبر 6088473

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای توسعه بافت تاریخی بوشهر
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان شهر اراک
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر