Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: باید از توانمندی، پتانسیل و همکاری کلیه معاونت ها و بخش های مختلف در راستای استقرار شبکه اجتماعی دانش آموزان استفاده کرد.

«عباس سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با بیان اینکه باید از پتانسیل معاونت ها برای استقرار شبکه اجتماعی دانش آموزان استفاده کرد، اظهار داشت: حوزه های مختلف بر اساس شرح وظایف ابلاغی در این راستا تلاش نموده و ضمن همکاری با دبیرخانه استانی، زمینه بهره گیری از این ظرفیت را برای تداوم آموزش فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی تصریح کرد: برای پیگیری امر آموزش در این شبکه کارگروهی در سطح استان تشکیل شده است که مشابه این کارگروه در شهرستان ها و مدارس نیز باید تشکیل شود.

 

سعیدی تاکید داشت: مشارکت، همراهی و تشویق معلمان و دانش آموزان برای حداکثر استفاده از این ظرفیت آموزشی درفضای مجازی ضرورت دارد.

 

وی اظهار داشت: مدیران مدارس با ورود به سامانه دانش آموزی یکی از پنج شبکه اجتماعی داخلی را انتخاب می کنند و در مرحله دوم بررسی، کنترل و نظارت بر کلاس ها، بروز رسانی و ثبت  اطلاعات معلمان از جمله شماره موبایل و کد ملی از طریق سامانه سناد انجام گیرد.

 

وی افزود: در فاز سوم نصب اپلیکیشن پیام رسان انتخابی توسط مدیر مدرسه و فراخوانی بات شاد مربوطه و ثبت نقش خود و تایید کلاس درس، گروه ها و دانش آموزان است.

 

سعیدی بیان کرد: در این روش، دانش آموز به هر طریقی که صلاح می داند همراه اولیا خود پیام رسان منتخب مدرسه را نصب و سپس با فراخوانی بات شاد آن پیام رسان به لینک  shad. Medu.ir هدایت و از طریق کد ملی احراز هویت شده و به کلاس مربوطه از طریق پیام رسان هدایت می شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: تمامی مدارس دولتی و غیر دولتی، در دوره های ابتدایی، متوسطه اول و دوم، کار دانش و فنی حرفه ای شامل این طرح می شود و اینترنت مصرفی این پیام رسان ها نیز رایگان است.

 

سعیدی بیان داشت: آموزش‌‌های والد محور، دیجیتالی و خصوصا شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) فرصت جدید آموزش است و در بستر شبکه اجتماعی دانش آموزان، آموزش‌های مجازی منظم‌تر و با کیفیت‌تر ارائه خواهد شد.

 

وی گفت: با توجه به تعطیلی مدارس کشور به دلیل اپیدمی کرونا ویروس با تغییر رویکرد آموزش از سنتی به مجازی دسترسی دانش آموزان را به مدرسه –معلم- کلاس-درس فراهم می کند.

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: دانش آموزان آموزش و پرورش فضای مجازی شبکه اجتماعی دانش آموزان دانش آموزان پیام رسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت گفت: این قبیل بازارچه‌ها برای دانش آموزان متوسطه اول برگزار می‌شود، تا با شغل‌های مختلف آشنا شوند و بتوانند رشته تحصیلی دُرُستی را پیش از ورود به مقطع متوسطه دوم انتخاب کنند.

احمد پورکاظمی افزود: در این بازارچه یک روزه ، که در ۲۰ غرفه در مدرسه دخترانه متوسطه اول آزادی رشت برگزار شد، صنایع دستی، غذا‌های محلی، نان‌های سنتی و انواع دسر که دانش آموزان با همکاری مادرانشان و اولیای مدرسه تهیه کرده بودند به نمایش و فروش درآمد.

دیگر خبرها

  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت