Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۳۸ هزار و ۳۰۹ تن افزایش یافت.

به گزارش «تابناک»؛ دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: با بررسی‌های انجام شده از میان افراد مشکوک، تا کنون ابتلای تعدادی از افراد از نظر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ بر اساس شواهد آزمایشگاهی، قطعی گزارش شده و بر اساس آخرین نتایج آزمایش‌ها، ابتلای ۲۹۰۱ مورد جدید از ظهر گذشته تا امروز قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جهانپور افزود: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۲۳ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۲۶۴۰ تن رسیده است؛ همچنین تا به امروز خوشبختانه ۱۲۳۹۱ تن بهبود یافته‌اند و البته ۳۴۶۷ تن از بیماران بستری از جمله افراد بدحال هستند که امیدواریم با مراقبت‌های کادر درمانی و دعای خیر شما بهبود پیدا کنند.

وی افزود: میانگین سنی افراد مبتلا در کشورمان تا به امروز ۵۵ سال و میانگین سنی جان باختگان ۶۹ سال است؛ این موضوع اهمیت توجه به بزرگتر‌ها را نشان می‌دهد که نقش موثری در زندگی همه ما دارند و می‌بایست مراقب شان باشیم، به ویژه آن‌هایی که بیماری‌های زمینه‌ای هم دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه از خوداظهاری نزدیک به ۶۰ میلیون تن از هموطنانمان در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا و سامانه salamat.gov.ir خبر داد و گفت: اگر این مشارکت خوب شما مردم در این امر نبود، امکان شناسایی سریع و مداخله به وجود نمی‌آمد و شاهد رسیدن به مرحله مدیریت بیماری نبودیم.     برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا در ایران به صورت نقشه پویا یا برای مشاهده آمارها به صورت نمودارهای خطی و میله‌ای در بازه‌های زمانی متفاوت، اینجا را کلیک کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 مسعود مولوی جهش تولید طرح فاصله گذاری اجتماعی اینجا ویروس کرونا کووید 19 آمار کروناویروس نوروز 99 مسعود مولوی جهش تولید طرح فاصله گذاری اجتماعی جان باختگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سخنگوی وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی حکومت سرپرست طالبان افزود که جاری شدن سیلاب‌ و بارندگی‌ در پانزده ولایت افغانستان، ۱۴۰ خانه مسکونی را نیز تخریب کرده است.

او در این باره افزود: در سه روز اخیر در اثر بارندگی‌ شدید و سیلاب‌ در ولایت‌های قندهار، نورستان، بادغیس، غور، ننگرهار، میدان وردک، هرات، سمنگان، پنجشیر، لغمان، کنر، بغلان، کندز، سرپل و پروان هشت شهروند این کشور جان‌باخته و سه تن دیگر مجروح شده اند.

پیش از این، وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی حکومت سرپرست طالبان گفته بود که بر اثر سیلاب‌های اخیر سرتاسر افغانستان، ۹۰ تن جان‌باخته و ۵۴ تن دیگر مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • جزییات ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد