Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:03:11 GMT

تولید ۱۰ میلیون ماسک توسط بسیج اصناف کشور

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۶۷۷۷

تولید ۱۰ میلیون ماسک توسط بسیج اصناف کشور

غلامرضا حسن پور روز یکشنبه در مراسم افتتاح کارخانه تولید ماسک در کهریزک شهرری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح بزرگترین واحد صنفی تولید ماسک در کشور هستیم و این کارخانه تولید پوشاک به دلیل نیاز کشور تغییر خط داده و نسبت به تولید ماسک اقدام کرده است.
وی با بیان اینکه واحدهای خانگی و جهادی مشغول تولید ماسک هستند، عنوان کرد: تمامی ماسک های تولید شده در مجموعه های دانشگاه های علوم پزشکی و درمانی و خدماتی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول خاطر نشان کرد: در ایام تعطیلات هم کارگاه ها نسبت به تولید ماسک مورد نیاز، اهتمام گسترده ورزیده اند، مردم اطمینان خاطر داشته باشند که در زمینه تولید ماسک هیچ مشکلی وجود ندارد.
وی اضافه کرد: پس از تعطیلات پایان هفته حتما تولیدات نیز افزایش خواهد یافت.
رییس بسیج اصناف کشور گفت: بسیج همیشه، تهدیدات را به فرصت ها تبدیل می کند و قطعا کرونا را هم با فعالیت گسترده شکست خواهیم داد.
وی ادامه داد: گروه های جهادی در بسیج سازندگی، مساجد و حسینیه ها به صورت گسترده فعالیت می کنند.
حسن پور با بیان اینکه بسیج مستضعفین طی اعلام رییس این نها ۴۰ میلیون ماسک تولید کرده است، اظهار داشت: پس از برآورده کردن نیاز کشور، آمادگی کمک به کشورهای اروپایی در زمینه تولید، عرضه و توزیع ماسک را داریم.
تولید روزانه ۵۰ هزار ماسک مورد نیاز جامعه 
مدیر کارخانه تولید ماسک در کهریزک شهرری اظهار داشت: بر اساس نیاز و درخواست جامعه این کارخانه پوشاک تغییر خط داده و نسبت به تولید ماسک اقدامات خود را آغاز کرده است.
محسن اسماعیلی افزود: استارت و آغاز کار با تولید روزانه ۵۰ هزار ماسک آغاز شده که پس از تعطیلات تولید ماسک به روزانه ۱۵۰ هزار عدد افزایش می یابد.
وی عنوان کرد: یک سالن دوخت لباس ایزوله با تولید روزانه ۱۰ هزار لباس از این دست آماده شده است.بر اساس آخرین گزارش منتشر شده وزارت بهداشت از ظهر دیروز تا امروز ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۹۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۳۸ هزار و ۳۰۹ مورد رسید.
همچنین ۲۶۴۰ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۲ هزار و ۳۹۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا سازمان بسیج مستضعفان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان بسیج مستضعفان ویروس کرونا سازمان بسیج مستضعفان تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، راهکارهای تفکیک پسماند به مناسبت هفته سلامت امروز به دانش‌آموزان مدرسه الزهرای مهاباد آموزش داده شد.

خضری مسئول واحد بهداشت شهرداری مهاباد گفت: در این کارگاه،دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی الزهرای مهاباد با راهکارهای حفظ محیط زیست و جداسازی زباله ها آشنا شدند.

خضری اضافه کرد: فرهنگ سازی در حوزه زباله‌های خانگی هم در دستور کار شبکه بهداشت و درمان و شهرداری مهاباد قراردارد.

رحیمی کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت مهاباد گفت: دانش آموزان میتوانند در خانواده پیام بهداشتی را برای خانواده هایشان انتقال و آموزش دهند.

دراین کارگاه آموزشی همچنین اعلام شد روزانه ۱۷۰ تن زباله در شهرستان مهاباد تولید می‌شود که حدود ۴۰  درصد آن، زباله خشک است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان