Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: این استان با تلاش نیروهای جهادی و مردم در تولید تجهیزات بهداشتی به خودکفایی رسیده است.

سید علی آقازاده در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک در جمع خبرنگاران بیان کرد: استان مرکزی از ظرفیت مردم استفاده شایانی در این برهه داشته و بلافاصله پس از شیوع این بیماری با تلاش نیروهای جهادی و مردم در تولید تجهیزات بهداشتی به خودکفایی رسیده است و ابتکارات قابل توجهی را در این راستا شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در روزهای آغازین سال 99 با استفاده از همه این ظرفیت ها به شکوفایی استعدادها دست یافته ایم، گفت: تمامی کارگاه های فعال شده برای تامین و تولید تجهیزات مورد نیاز مانند ماسک، مردمی است و توسط بسیج در مدار تولید قرار گرفته اند.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه امروز، روزهایی همچون روزهای جنگ را شاهدیم، گفت: در هشت سال دفاع مقدس در هر نقطه از کشور شاهد فعالیت کارگاه هایی بودیم که به رفع نیازهای جامعه کمک می کردند و در واقع روزهای جنگ در حال تکرار است.

وی افزود: رفتارهای این روزهای مردم در واقع یک روحیه بسیجی است که متبلور شده و نمادی از وحدت مردم و روحیه انقلابی بشمار می رود. امیدواریم در روزهای آینده با این روحیه و برنامه ریزی های مناسب، نیازها رفع شود.

به گزارش ایسنا، در این بازدید فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز بیان کرد: در این روزها شاهد انسجام ملی و فرهنگ بسیجی هستیم که در امت ما نهادینه شده است.

سردار محسن کریمی افزود: یک روز نیاز بود که در جنگ تلاش ها برای رفع نیازهای کشور به کار گرفته شود و امروز نیاز است که در مقابله با این بیماری منحوس وارد میدان شویم و این حضور نشان و جلوه ای از ایثارگری مردم ما در عرصه های مختلف است. خوشبختانه همه پای کار آمده اند و به برکت این همبستگی و تلاش های خالصانه این بیماری را شکست خواهیم داد و در این جبهه نیز به پیروزی می رسیم.

وی اضافه کرد: حدود 69 گروه جهادی با استعدادهای خاص در تلاشند و از 13 هزار نیروی جهادی سازماندهی شده در استان تاکنون 9 هزار نفر بکار گیری شده اند. تا امروز بواسطه تلاش نیروهای جهادی 300 هزار ماسک تولید شده و روزانه 25 تا 30 هزار عدد ماسک و بسته های ضدعفونی تهیه و در بین مردم توزیع می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تولید تجهیزات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در این مراسم با بیان اینکه آغاز سال جامعه کار، تلاش و تولید با هفته و روز کارگر در یازدهم اردیبهشت کلید می‌خورد گفت: این روز یادآور تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارگرانی است که چرخ‌های اقتصادی کشور به همت آنها همواره در گردش است و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.
میثم مداحی افزود: جهش تولید با مشارکت مردم؛ دلالت بر نقش برجسته مردم و تکیه بر ظرفیت‌های عظیم مردمی برای عبور از مشکلات اقتصادی به ویژه تولید دارد و بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری بیش از گذشته در حوزه تولید و تحقق خودکفایی کشور و نیز مقابله با تحریم‌های دشمنان و خنثی سازی آثار تحریم‌ها است.
در این مراسم معنوی جمعی از کارگران واحد‌های اقتصادی استان حضور داشتند و با تقدیم گل و نثار فاتحه یاد و خاطره شهیدان کارگر را گرامی داشتند و از خاطرات خانواده شهدای کارگر محمود رضا رفیعی و مجید استکی بهره بردند.

دیگر خبرها

  • ۷ اردیبهشت‌ به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام گز اصفهان شیرین و جهانی شد
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • تلاش جهادی برای بازگشایی جاده کوهبنان _زرند
  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • تحریم فرصتی برای رسیدن به خودکفایی
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز