Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب کرد در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا پایان روز یک شنبه مورخ ۹ فروردین ۹۹، جمعاً یک میلیون و ۳۵۴ هزار و ۳۸۴ تردد در محورهای مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد کاهش نشان می‌دهد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به شرایط ویژه تردد با توجه به لزوم جلوگیری از شیوع بیماری کرونا افزود: خوشبختانه ترددهای جاده‌ای در بازه زمانی مذکور از کاهش قابل ملاحظه‌ای برخوردار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از همین رو براساس آخرین گزارش‌های مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان حجم ترددهای ورودی به سیستان و بلوچستان در بازده زمانی مذکور ۴۱ درصد و ترددهای خروجی ۵۰ درصد کاهش داشته است.

کرد بیان کرد: طی این مدت محورهای «بمپور – ایرانشهر» و بالعکس، «هیرمند - زابل» و بالعکس و همچنین «زاهدان - سه راهی دشتک» و بالعکس به ترتیب پر تردد ترین محورهای مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان بوده‌اند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در ۴۰ مقطع از جاده‌های سیستان و بلوچستان دستگاه‌های تردد شمار جاده‌ای نصب شده است که ۸۰ محور را پوشش می‌دهد. همچنین همکاران ما در مرکز مدیریت راه‌ها با استفاده از ۲۱ دوربین نظارت تصویری، به صورت لحظه‌ای و برخط، بر ترافیک و تردد در جاده‌های استان نظارت دارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ترافیک جاده های استان راهداری و حمل و نقل جاده سیستان و بلوچستان محورهای مواصلاتی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل