Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعیدرضا قنبری‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طولانی شدن زمان این بیماری در کشور بدون شک اثرات منفی اقتصادی، روانی و اجتماعی زیادی بر جای خواهد گذاشت و امیدواریم مردم با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی به قطع زنجیره انتقال این بیماری در کمترین زمان ممکن کمک کنند. 

 وی ادامه داد: مرکز اورژانس و مراقبت های ویژه ذوالفقاری و بیمارستان آموزشی - درمانی ۹ دی تربت‌حیدریه با ۲۰۰ تخت آماده پذیرش بیماران حاد تنفسی است اما در صورتی که مردم هشدارها را جدی نگیرند با مشکل کمبود تخت‌های بیمارستانی مواجه خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه ابراز امیدواری کرد که مردم با رعایت نکات بهداشتی، در خانه ماندن و اجرای کامل طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کم کنند.

قنبری‌زاده افزود: همچنین سامانه خود کنترلی توسط وزارت بهداشت به منظور غربالگری و شناسایی بیماران مشکوک به کووید ۱۹ به آدرس salamat.gov.ir ایجاد شده است و مردم می‌توانند با مراجعه به این سامانه، فرم های مربوطه را تکمیل و راهنمایی لازم را برای مقابله با بیماری کرونا دریافت کنند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است و دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر از مردم شهرستان‌های تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات خدمات ارائه می‌دهد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی مشهد وزارت بهداشت ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی؛ سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت حیدریه گفت: این حریق بامداد امروز سه شنبه (۴ اردیبهشت) در ساعت ۵:۲۲ دقیقه  روی داد که با تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ تیم های اطفاء حریق ایستگاه مرکزی بلافاصله به محل حادثه در خیابان ابوذر اعزام شدند.

حسین صادقی افزود: پس از حضور تیم های اطفاء حریق و بررسی صحنه، حریق به صورت کامل اطفاء شد.

 وی گفت: بررسی علت بروز حادثه به واحد کارشناسی سازمان ارجاع شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا