Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس برنامه‌ شورای اطلاع رسانی همه دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند از تمامی امکانات در اختیار خود برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی در خصوص بیماری کرونا استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی‌ زینی‌وند عصر امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی در مرکز و شهرستان‌های استان، هشدارها و توصیه‌های بهداشتی را از طریق شیوه های مختلف اطلاع رسانی و تبلیغات، به اطلاع عموم‌ مردم در تمام سطوح اجتماعی برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با ابراز خرسندی از حضور مدیران، مسئولان و فرمانداران در کنار کادر پزشکی تصریح کرد: مردم باید احساس کنند ما همیشه در کنارشان هستیم.

زینی وند خاطرنشان کرد: شیوع بیماری کرونا تغییرات عمیقی را در ساختارهای اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، حاکمیتی، فرهنگی و مذهبی در سراسر دنیا بر جا خواهد گذاشت.

 وی با بیان اینکه اطلاع رسانی مهم است و ما خط مقدم آموزش و اطلاع‌رسانی هستیم، گفت: اگر اطلاع‌رسانی عمومی به درستی انجام نشود، ستاد مدیریت بحران استان حتی با افزایش چند برابری حجم عملکرد باز هم نمیتواند نتیجه مطلبوبی بدست آورد.

 وی با اشاره به اهمیت مقوله اطلاع‌رسانی بیان داشت: جامعه خبری، اصحاب رسانه و مطبوعات و فعالین فضای مجازی باید فعال تر باشند و محتوای بیشتری برای آموزش و آگاه سازی مردم نسبت به مخاطرات بیماری کرونا تولید کنند.

 رئیس شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه برخی از افراد نسبت به توصیه های بهداشتی بی تفاوت هستند؛ گفت: اکنون زمان آن رسیده که از توصیه و پیام به سمت اخطار و هشدار پیش برویم و مردم را نسبت به شرایط پیش رو حساس کنیم.

زینی‌وند گفت: در شرایطی که دشمنان نظام به دنبال تولید محتوا باهدف تغییر هویت فکری مردم ما هستند؛ حضور فعال گروه‌های مرجع، علما، روحانیون، جوانان و نخبگان جامعه برای تولید محتوا بسیار ضروری و حائز اهمیت است.

 وی ضمن قدردانی از کادر درمانی، صدا و سیما، فعالین رسانه ای و فضای مجازی و همه افرادی که دلسوزانه در شرایط سخت در کنار مردم و مسئولان هستند، گفت: در شرایطی که همه دنیا درگیر این بیماری و بحران شده‌اند، باعث افتخار است که اعلام کنم در جمهوری اسلامی بدون هیچ بحرانی همه مسئولان با آمادگی کامل در صحنه حضور دارند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: آگاهی سیستان و بلوچستان فضای مجازی آموزش اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم با معرفی نفرات برتر در استان به کار خود پایان داد.

دبیر جشنواره گفت: این جشنواره در زمینه فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی با محوریت نوجوان سالم، یاری گران زندگی و مدیریت مورد با کُلیات خودمراقبتی دانش اموزان در مقابل با کاهش، کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

منصوری افزود: بیش از شش هزار و ۵۰۰ اثر از فرهنگیان و دانش آوزان استان به دبیرخانه با محوریت نوجوان سالم ارسال شد که بیش از ۱۰۰ اثر برگزیده شدند و از آنها تجلیل شد.

او گفت: در کنار برترین‌ها یاری گران زندگی مدارس و همچنین مدیریت مورد نیز دانش آموزان توانمند در زمینه شغل‌های علمی، فناوری و افتخارات علمی و پزوهشی و اجتماعی آثار خود را ارسال کردند.

تجلی نیا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در این آیین، جشنواره نوجوان سالم را فرصتی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و خود مراقبتی دانست و گفت: تلاش ما بر این است با سالم سازی محیط و با استفاده از تاثیر گروه همسالان، مربیان و معلمان بتوانیم دانش آموزان را به سمت مسیر صحیح زندگی، هدایت و زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را در جامعه فراهم کنیم.

مولوی مدیر کل آموزش و پرورش استان هم در این آیین آشنایی دانش آموزان با مشارکت اجتماعی و ترویج زندگی سالم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را از اهداف این جشنواره بیان کرد و گفت: یاری گران زندگی در مدرسه باید دانش آموزان سالم باشند و نگذارند آسیب‌های اجتماعی چه در مدرسه و چه در جامعه گسترش یابد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهی جدید برای پیشگیری و درمان بیماری‌های روده
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • ویتامینی که چربی کبدچرب را دفع می‌کند
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم