Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:14:51 GMT

راه‌اندازی ۶ کارگاه تولید ماسک به همت بسیجیان ارومیه

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۱۴۱۱

راه‌اندازی ۶ کارگاه تولید ماسک به همت بسیجیان ارومیه

سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کارگاه‌های تولیدی ظرفیت تولید چهار هزار ماسک در روز را دارد و این ظرفیت در حال افزایش است.

وی با اشاره به اینکه کارگاه‌های تولیدی ماسک به صورت سه شیفت و ٢ شیفت فعالیت دارد، ادامه داد: تاکنون ٢۶ هزار عدد ماسک توسط بسیجیان در این کارگاه‌ها تولید و عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ماسک تولیدی این کارگاه‌ها به صورت صلواتی و گاهی اوقات با کمترین هزینه در سطح جامعه و به صورت هدفمند پخش می‌شود. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: تاکنون نیز ٢ هزار عدد ماسک به مراکز بهزیستی، سالمندان و مناطق کم‌برخوردار شهرستان ارومیه به صورت هدفمند پخش شده است. 

سرهنگ پاسدار عیوضلو اظهار داشت: راه‌اندازی واحدهای تولیدی ماسک در سطح شهرستان، نیازمند دریافت مجوز بهداشتی از سازمان‌های مربوطه است و اگر اخذ مجوز توسط خود افراد پیگیری و حل شود ما مشکلی در راه‌اندازی واحدهای تولیدی ماسک نداریم. 

وی ادامه داد: بسیجیان با شعار بسیج از مردم، با مردم و در کنار مردم تا نابودی کامل کرونا در این طرح مشارکت دارند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در کشورهای مختلف دنیا بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند؛ ماندن در خانه و خودمراقبتی جزو روش‌های پیشگیری در اقصی نقاط جهان به شمار می‌رود. 
ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ است تا زمانی که علایمی‌ چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان غربی ارومیه سازمان بسیج مستضعفان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان غربی ارومیه سازمان بسیج مستضعفان ویروس کرونا آذربایجان غربی ارومیه سازمان بسیج مستضعفان کارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان