Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@06:03:14 GMT

اعلام آمادگی رسمی ژاوی برای سرمربیگری بارسا

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۴۳۶

اعلام آمادگی رسمی ژاوی برای سرمربیگری بارسا

سرمربی السد قطر از آمادگی خود برای برعهده گرفتن هدایت بارسلونا سخن به میان آورد. او همچنین گفت که می‌خواهد نیمار را برگرداند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از مارکا، ژاوی بعد از جدایی از بارسلونا راهی السد قطر شد و الان هدایت این تیم را برعهده دارد. او دوست دارد که روزی هدایت آبی اناری‌ها را برعهده گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ژاوی گفت: من به صراحت سخنم را می‌گویم. می‌خواهم به بارسلونا برگردم. بی صبرانه در انتظار این ماموریت هستم. شاید چند سال قبل من شایسته این پست نبودم، اما الان در زمینه مربیگری تجربه خوبی به دست آورده ام. براین باور هستم که می‌توانم با بازیکنان ارتباط برقرار کنم و آموزش‌های لازم را به آن‌ها انتقال دهم. در صورت هدایت بارسلونا به مسئولان این تیم خواهم گفت که می‌خواهم از صفر شروع کنم و تصمیم گیرنده اصلی باشم.

او ادامه داد: اینکه بعضی از رسانه‌ها گمانه زنی‌هایی درباره مذاکره من با باشگاه منتشر می‌کنند برایم مهم نیست و مشکلی با آن ندارم. من چیزی را پنهان نمی‌کنم. دوست دارم با کسانی که وفادار به باشگاه هستند کار کنم. نباید هیچ فرد خائن و فاسدی اطراف نیمکت باشد. دوست دارم که بعضی از بازیکنان سابق مثل کارلوس پویول به باشگاه برگردند.

ستاره سابق بارسلونا در ادامه صحبت‌های خود گفت: من به تنهایی تصمیم نمی‌گیرم و حتی در السد هم مشاورانی دارم که به من کمک می‌کنند، اما حرف نهایی را خودم می‌زنم. یوهان کرایف پیش از این به من گفت که بارسلونا دنبال من خواهد آمد. او توصیه‌هایی داشت. می‌خواهم که با همه همکاری خوبی داشته باشم. به هیچ وجه اجازه نخواهم داد به کسی که دلش با ما نیست در رختکن باشد.

ژاوی درباره شرایط کنونی بارسلونا گفت: یوردی آلبا بهترین مدافع چپ جهان است و جرارد پیکه هم بهترین مدافع آخر. بوسکتس بهترین هافبک دفاعی جهان است و مسی که بهترین بازیکن جهان است. می‌توانیم به این بازیکن دی یونگ و آرتور را اضافه کنیم. این دو بازیکن بسیار خوب هستند و می‌توانند تا ۱۰ سال دیگر در بارسلونا بدرخشند.

او افزود: من اگر هدایت بارسلونا را برعهده گیرم نیمار را برخواهم گرداند. دوست دارم که این بازیکن در تیم من باشد. او از نظر فنی بسیار خوب است. بارسلونا مثل بایرن مونیخ نیاز به بازیکنان کناری خوبی دارد. سانچو و گنابری بازیکنانی هستند که می‌توانند به تیم کمک کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 مسعود مولوی جهش تولید طرح فاصله گذاری اجتماعی روز جانباز ژاوی نیمار بارسلونا تابناک ورزشی کروناویروس نوروز 99 مسعود مولوی جهش تولید طرح فاصله گذاری اجتماعی روز جانباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد

رئیس باشگاه بارسلونا در نشست خبری گفت: امروز باعث افتخار من است که ادامه حضور ژاوی را به عنوان مربی تیم اعلام کنم. می‌دانیم که او قبلا رفتنش در پایان فصل را اعلام کرده بود، اما اکنون خبر خوبی دارم که صحبت کرده‌ایم و او به پروژه‌اش ادامه خواهد داد. او مشتاق به ادامه‌دادن پروژه‌اش است و ما مطمئن‌ایم که این بهترین خبر برای بارساست.

او در ادامه گفت: تجربه من به عنوان رئیس باشگاه این است که ثبات بسیار مهم است. دلیل دیگری هم وجود دارد. در بارسلونا در توانایی ژاوی شکی نداریم و همه با این موضوع موافق‌اند. وقتی موقعیت‌های پیچیده را تحلیل می‌کنیم، همیشه مربی‌ای را می‌خواهیم که بارسا را در ذهن داشته باشد و او را درک کند. بهترین تصمیم بدون شک ادامه‌دادن با ژاوی است.

لاپورتا در پایان گفت: حضور ژاوی در کنار بازیکنان مهم است. من خوشحالم، زیرا این نتیجه‌ای است که می‌خواهیم. ما از این تصمیم حمایت می‌کنیم. دیروز مستقیما با ژاوی صحبت کردیم و به او تبریک گفتیم. می‌توانم بگویم فصل گذشته یک لیگ تاریخی را بردیم. ژاوی و کادرش این شجاعت را دارند که این مسئولیت را بر عهده بگیرند.

او از تغییرات در کادر فنی بارسا خبر داد و اظهار کرد دکو، مدیر ورزشی باشگاه، در جریان این مسائل است و آن‌ها قصد تقویت ژاوی را دارند.

دیگر خبرها

  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟