Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، « یوسف الحساینه » عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد روز زمین خاطر نشان کرد چهل و چهارمین سالگرد روز زمین به لطف چنگ زدن فلسطینیان به سرزمین و ریشه دار بودن آن و دفاع سرسختانه و همه جانبه از آن به یک حالت مبارزاتی مستمر تبدیل شده که یک تحول برجسته و بیانگر ابتکار فلسطینیان و تعلق خاطر آنها به سرزمین و وطنشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



الحساینه افزود:چهل و چهار سال پیش جوانان قهرمان فلسطین جنبش مردمی و انتفاضه مردمی فراگیری را علیه سیاست رژیم غاصب صهیونیستی آغاز کردند، سیاست رژیم صهیونیستی، مصادره اراضی و یهود

توده های مردم فلسطین علیه سیاستهای نژادپرستانه و یهودی سازی که دولتهای پیاپی رژیم اشغالگر در پیش گرفتند، به پا خاستند.

الحساینه اظهار داشت : روز زمین همچنان همانند گذشته بیانگر یک حالت مبارزاتی مردمی است، مردمی که به خاطر سرزمین و موجودیت خود مبارزه می کنند، این یک جنبش آگاهانه علیه اشغالگران غاصب است، جنبشی که دروغ بودن ادعاها و خزعبلات رژیمی را برملا کرد که از طریق آن برای فریبکاری و جعل تاریخ و سرقت میراث ملت فلسطین تلاش کرده است.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی ادامه داد : سالروز روز زمین که فلسطینیان در طول دهه های گذشته آن را زنده نگه داشته اند، روح خود را از تاریخ مبارزاتی اصیل و انقلاب معاصر ملت فلسطین گرفته است که با فکر ملی فلسطین ناشی از عربیت و اسلام تقویت شده و نتیجه مبارزه فلسطینی در گذر تاریخ طولانی مبارزه با اشغالگران و سیاستهایشان است.

وی افزود روز زمین، قدرت فلسطینیان برای ابداع شیوه هایی بریا مبارزه مستمر به خاطر آزادی و مبارزه علیه اشغالگری و تلاشهای گسترده اش برای مصادره سرزمین و یهودی سازی مقدسات و جعل واقعیتها و منحرف کردن تاریخ از مسیرهایش به عنوان اشغالگر نژادپرست است.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی اظهار داشت روز زمین، روز توده های مردمی، روز تعلق به میهن است که همچنان زنده و پاینده در ذهن و وجدان و عقل نسلهای پیاپی خواهد ماند.

وی تاکید کرد ملت فلسطین با هوشمندی و ذکاوت فطری خود این نکته را درک می کند که روز زمین یا نبرد روز زمین ادامه مبارزه و نبرد مستمر و پیاپی برای حفظ حافظه ملی وابسته به سرزمین و میهن است، ملت مبارزه فلسطین هرگز از حق تاریخی و مقدس خود در تمام فلسطین کوتاه نخواهد آمد و بر سر آن سازش نخواهد کرد.

الحساینه خاطر نشان کرد هر روزی که می گذرد، مردم فلسطین بر حمایت کامل خود از مقاومت و مبارزه برای مقابله با این اشغالگر متوحش و نژاد پرست با تمام امکانات و توان خود تاکید می کنند.

انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: روز زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم

به گزارش قدس آنلاین، گردان‌های القسام امروز فیلم جدیدی از اسرای رژیم صهیونیستی نزد مقاومت منتشر کرد.

در این فیلم، یک اسیر صهیونیست کابینه نتانیاهو را به دلیل اهمال در آزادی اسرای صهیونیست مورد هجمه قرار داده است و به اعضای کابینه می‌گوید که از کوتاهی در امر آزادی اسرا شرم کنید.

وی خطاب به مقامات رژیم صهیونیستی می‌گوید: آنچه را که از شما انتظار می‌رود، انجام دهید و همین الان ما را به خانه بازگردانید، این برای شما کار سختی است؟

گردان‌های القسام همچنین در هشتگی که در زیر این فیلم قرار داده شده، آورده است که زمان رو به پایان است و دولت شما دروغ می‌گوید.

در همین ارتباط ابوعبیده سخنگوی گردان‌های القسام روز گذشته طی سخنانی به مناسبت سپری شدن ۲۰۰ روز از تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان نوار غزه، در خصوص اسرای رژیم صهیونیستی در نزد مقاومت فلسطین گفت: احتمال تکرار سناریوی «ران آراد» درباره اسرای دشمن در غزه بیشتر است، توپ اکنون در زمین دشمن است اما وقت تنگ و فرصت اندک است و آنچه از نظر نتانیاهو فشار نظامی نامیده می‌شود، تنها ما را به سمت پایداری بر موضع خود سوق می‌دهد، خانواده‌های اسرای رژیم اشغالگر خواهند فهمید که کابینه فاشیستی آن‌ها در حق این خانواده چه فاجعه و مصیبتی را مرتکب شده است.

 مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) در پاسخ به چندین دهه جنایات رژیم صهیونیستی عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل انجام دادند و این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و متوقف ساختن عملیات مقاومت، بطور وحشیانه اقدام به بمباران این منطقه تحت محاصره کرد و پس از مدتی، حملات زمینی خود را آغاز کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی از همان آغاز هدف اصلی خود از جنگ علیه نوار غزه را بازگرداندن اسیران صهیونیستِ در نزد مقاومت و نابودی جنبش حماس اعلام کرد اما در نهایت، بعد از ۴۸ روز مجبور شد که به آتش بس موقت تن داده و از راه مذاکره با همین جنبش حماس تعدادی از اسرای خود را در مقابل اسرای فلسطینی آزاد کند.

رژیم صهیونیستی سپس با آغاز مجدد جنگ علیه غزه اعلام کرد که هدف از این اقدام فشار بر جنبش حماس برای آزادی سایر اسیران صهیونیست و نابودی کردن این جنبش است اما جنبش حماس نیز در مقابل اعلام کرد که تا زمانی که یک آتش بس دائمی و پایدار برقرار نشود، اسیران صهیونیست آزاد نخواهند شد و آزادی آنها نیز از طریق تبادل با اسیران فلسطینی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • مقام ارشد حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • نوه نلسون ماندلا: اراده فلسطینی‌ها الهام بخش ماست
  • مقام ارشد حماس : اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم و به یک حزب سیاسی تبدیل خواهیم شد
  • حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد/تحرکات دشمن شکست خورده است
  • ساعت سرکوب در دانشگاه‌های آمریکا / گسترش جنبش‌های مردمی حمایت از فلسطین همزمان با مشت آهنین غرب در برخورد با فعالان معترض
  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟