Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:10:09 GMT

پوشش ۶۰ درصدی آموزش مجازی در مدارس لرستان

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۹۰۹

پوشش ۶۰ درصدی آموزش مجازی در مدارس لرستان

علی جودکی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: برای مابقی دانش آموزان علاوه بر استفاده از شبکه های تلویزیونی که فراگیر است، از طریق توزیع درسنامه و محتوی آموشی (از طریق CD)  آموزش غیر حضوری و پوشش حداکثری ارایه می شود.
وی اظهار داشت:با شیوع بیماری کرونا  همزمان با سراسر کشور "کارگروهای رصد و پایش برنامه های آموزشی و پرورشی" در سطح استان فعال شد تا به طور مداوم فرایند آموزش غیرحضوری دانش آموزان و فعالیتهای مدارس کنترل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کارگروه های رصد و پایش فعالیتها، علاوه بر هدایت دانش آموزان به بهره برداری از شبکه تلویزیونیِ آموزش و شبکه چهارم سیما که تقریبا تمامی نقاط استان را پوشش می دهند با استفاده از ظرفیت گروه های آموزشی نسبت به تولید محتوی آموزشی و پرورشی اعم از درسنامه و صدا و تصویر اقدام شده است، افزود: وزارت آموزش و پرورش به طور یکپارچه آموزش مجازی در شبکه اجتماعی دانش آموزی (شاد) را در سطح مدرسه، مدیران، معلمان، والدین و دانش آموزان را در دستور کار خود قرار داده است.
جودکی عنوان کرد: در این شبکه ساختار آموزش مجازی در هر مدرسه تابع ساختار، برنامه کلاسی، نیروی انسانی و مقررات مدرسه حقیقی در سالتحصیلی ۹۹_۹۸ است که قبلا در سامانه سناد وزارت متبوع ایجاد شده است. 
وی یادآور شد: از تعدادچهار هزار و ۲۰۷ مدرسه استان، تا کنون بیش ازسه هزار مدرسه به سامانه سناد مراجعه کرده و پیام رسان خود را انتخاب کرده اند که مابقی مدارس نیز به تدریج به این شبکه متصل خواهند شد.
جودکی گفت: برابر سیاستهای ابلاغی وزارت متبوع رسانه هایی که در حال حاضر توسط مدارس و معلمان مورد استفاده قرار می گیرند رسانه مکمل محسوب می شوند که پس از بازگشایی مدارس به صورت مجازی در بستر "شاد" و اطمینان از پوشش همگانی آن، مدیران مدارس می توانند سایر رسانه های مجازی را کنار بگذارند.
وی تاکید کرد: بازگشایی مجدد مدارس منوط به تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا و اعلام مقام عالی وزارت است.
 

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا مدارس لرستان دانش‌آموزان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا مدارس لرستان دانش آموزان کرونا ویروس کرونا مدارس لرستان دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی، افزود: با هدف احیاء و زنده نگه داشتن ورزش باستانی و پهلوانی، ترویج و توسعه فرهنگ پهلوانی، تقویت روحیه فداکاری، جوانمردی و احیاء فضائل اخلاقی در بین دانش آموزان، طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد به اجرا درآمد. 
وی، گفت: در طرح شهید طوقانی با اجرای ورزش صبحگاهی با ضرب آهنگ ورزش زورخانه‌ای و در ذیل سند تحول بنیادین، تحقق ساحت‌های اعتقادی، اخلاقی و ساحت زیست بدنی دنبال می‌شود. 
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این طرح مراسم صبحگاهی در مدارس معین آغاز می‌شود گفت: استعدادیابی در حوزه ورزش زورخانه‌ای یکی از اهداف طرح شهید طوقانی است. 
فرشید کرمی با اشاره به اینکه در این طرح ۲۵ دانش آموز آموزش دیده مرشدی در مدارس حضور یافته و در مراسم صبحگاهی به دانش آموزان مدرسه مربوطه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی را آموزش می‌دهند افزود: این دانش آموزان آموزش دیده مرشدی از مدارس شهر‌های یاسوج، چرام و دهدشت هستند. 
وی، گفت: ورزش زورخانه‌ای یکی از هویت‌های ملی ما محسوب شده که در پرورش جسمی، روحی و معنوی و رشد تحصیلی دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد.

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت