Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز گفت: ورود گردشگران و مردم به عرصه‌های طبیعی، پارک های جنگلی و تفرجگاه‌های روستایی استان به خصوص در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه ممنوع شده است.

حامد فرضی روز دوشنبه ۱۱ فروردین در گفت وگو با ایسنا افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تلاش برای کاهش تردد مردم در مکان‌ها و فضاهای عمومی، رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری  دستور بسته شدن تمام پارک‌های جنگلی کشور را صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  اظهار داشت:‌ بر این اساس تا آخر فروردین ماه به خصوص در روزهای ۱۲ و ۱۳ مردم امکان حضور در عرصه‌های طبیعی و تفرجگاه‌های روستایی استان را ندارند.

فرضی با بیان اینکه برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت عمومی، مردم از مسافرت به دامان طبیعت خودداری کنند، افزود:  کارکنان یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان و شهرستان‌ها با افرادی که از قوانین تخطی کنند برخورد خواهند کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز در پایان از روستاییان خواست تا برای پیشگیری از حضور افراد غیر بومی در تفرجگاه های طبیعی با منابع طبیعی همکاری داشته باشند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استان البرز نوروز در خانه در خانه بمانیم منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران

دریافت 10 MB کد خبر 6095015

دیگر خبرها

  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی در پی بارندگی‌های بهاری
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در شهرستان فلارد
  • سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی منجر به نابودی زمین می‌شود
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • ۵۰ تن در هکتار فرسایش خاک به صورت نقطه‌ای در لرستان
  • فرسایش ۵۰ تن خاک در هکتار به صورت نقطه‌ای در لرستان