Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@14:52:49 GMT

تشدید بازرسی از تاسیسات گردشگری اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۴۴۲۶

تشدید بازرسی از تاسیسات گردشگری اردبیل

محمدرضا شایقی روز دوشنبه افزود: گروه بازرسی و ثبت تخلفات شهرستان اردبیل به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است.

او با اشاره به اهمیت این نظارت ها، اظهارداشت: بازرسی‌ها جهت نظارت بر عدم پذیرش میهمانان و مسافران در ایام شیوع بیماری کرونا است.

وی گفت: تاکنون یک واحد مسافرپذیر به علت پذیرش میهمان پلمب شده و چند واحد دیگر نیز به مراجع ذی‌صلاح قضایی معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایقی افزود: این نظارت‌ها تا زمان پایان شیوع این بیماری و به صورت شبانه‌روزی ادامه خواهد یافت و امیدواریم با توجه به اطلاع‌رسانی‌های انجام شده تخلفات در تاسیسات گردشگری به صفر برسد.

بر اساس آخرین آمار تعداد جانباختگان بیماری کرونا در استان اردبیل به ۶۵ نفر و تعداد مبتلایان قطعی بیماری کرونا نیز به ۳۹۸ نفر رسیده است.

۳۳۸ بیمار مبتلا و مشکوک به بیماری کرونا  هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان اردبیل بستری هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان اردبیل بیمارستان شبانه روزی گردشگری مسافران بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته گفت: استان اردبیل مهد پرورش زنبور عسل است و رتبه چهارم کشوری را در تولید عسل دارد.

نوبخت اژدری ۱۱ اردیبهشت در جلسه منتخبین جدید هیات مدیره تعاونی زنبورداری گفت: استان اردبیل مهد پرورش زنبور عسل است و رتبه چهارم کشوری را در تولید دارد.

اژدری با بیان اینکه در سال گذشته ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل از زنبورستانهای استان برداشت شده است، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات گردآوری شده، در استان اردبیل بیش از ۵۰۲ هزار و ۹۶۹ کلنی زنبور عسل مدرن با میانگین تولید ۱۴.۷ کیلوگرم عسل و میانگین تولید در کلنی های سنتی ۶.۷ کیلوگرم عسل می باشد.

این مقام مسئول افزود: تعداد کل زنبورستان‌های این استان را بر اساس اطلاعات آماری انجام شده ۳ هزار و ۷۱۴ زنبورستان شمارش شده و افراد شاغل در این زنبورستان‌ها ۶ هزار و ۲۴۳ نفر بر اساس تعداد کلنی می باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: استان اردبیل قطب کشاورزی است و ۳۵ درصد اشتغال به این بخش مربوط می شود و بیانگر این است که یک سوم اشتغال وابسته به بخش کشاورزی است اما متأسفانه فرهنگ تعاون در این استان زرخیز جای خود را باز نکرده است.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته
  • بازرسی از کارگاه های پرخطر تشدید می‌شود
  • آلودگی هوا باعث تشدید بیماری‌های زمینه‌ای می‌شود
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • صدور دستور اصلاح قبوض گازبهای تأسیسات گردشگری به یک‌چهارم
  • اصلاح قبوض گازبهای تاسیسات گردشگری و صنایع‌دستی
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان