Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-27@22:01:53 GMT

جو بایدن با کسب ۴۹ درصد آرا از ترامپ جلو افتاد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۴۵۳۳

جو بایدن با کسب ۴۹ درصد آرا از ترامپ جلو افتاد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، نتایج نظرسنجی شبکه خبری فاکس نیوز که روز یکشنبه منتشر شد، نشان می دهد که بایدن به عنوان نامزد احتمالی دموکرات ها مورد حمایت ۴۹ درصد از پاسخ دهندگان به این نظرسنجی است و ترامپ در این رقابت نظری تنها توانست ۴۰ درصد حمایت رای دهندگان را کسب کند.

طبق این نظرسنجی، ۱۱ درصد از رای دهندگان گفتند که هنوز درباره این که به چه کسی رای دهند، تصمیم گیری نکرده اند یا قصد دارند به فرد دیگری رای دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماه گذشته، در یک نظرسنجی بایدن با کسب ۴۹ درصد آرا در مقابل حمایت ۴۱ درصدی از ترامپ با اختلاف ۸ درصدی از او پیشی گرفت.

در نظرسنجی جدید فاکس نیوز بایدن در میان رای دهندگانی که بشدت علاقه مند به شرکت در انتخابات هستند با کسب ۵۲ درصد آرا در مقابل حمایت ۴۳ درصدی از ترامپ با ۹ درصد اختلاف از رئیس جمهوری کنونی آمریکا جلو افتاد.

بایدن همچنین با اختلاف ۸ درصدی و با کسب ۴۸ درصد آرا در مقابل حمایت ۴۰درصدی از ترامپ در ایالت های موسوم به «چرخشی» جلو افتاد. در این ایالت ها هیچ‌کدام از دو حزب اصلی و نامزدهای آنان پشتیبانی قاطع در آن ایالت ندارد تا بتواند به آرای مجمع گزینندگان آن ایالت اتکا کند.

اما در ایالت هایی که هیلاری کلینتون نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ و ترامپ به میزان ۱۰ درصد با یکدیگر اختلاف داشتند، بایدن توانست با کسب ۵۷ درصد آرا در مقابل آرای ۳۲ درصدی ترامپ با ۲۵ درصد اختلاف جلو بیفتد.

نظرسنجی فاکس نیوز از بین ۱۰۱۱ نفر از رای دهندگان واجد شرایط که به طور تصادفی انتخاب شده بودند و در بازه زمانی (۲۱ تا ۲۴ مارس) با ضریب خطای ۲ درصد انجام شد.

بایدن وعده داده در صورت انتخاب شدن یک زن را به عنوان معاون خود معرفی کند.

پیشتازی بایدن در این نظرسنجی در مقابل ترامپ در حالیست که نتایج نظرسنجی دیگری که به طور مشترک از سوی روزنامه واشنگتن پست و شبکه ای. بی. سی. نیوز منتشر شد نشان می دهد که با وجود حمایت دموکرات ها از بایدن اشتیاق به نامزد کردن او در این حزب فقط ۲۴ درصد است که پایین ترین سطح اشتیاق به انتخاب یک نامزد دموکرات در بین هواداران این حزب در ۲۰ سال گذشته است.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: درصد آرا در مقابل رای دهندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس این نظرسنجی سریال زیرخاکی ۱۹/۸۶ درصد مخاطب داشته و سریال رستگاری تنها موفق به جذب ۷/۳۴ درصد از مخاطبان صدا و سیما شده است. سریال هفت سر اژدها نیز ۱۸/۱۶ درصد مخاطب داشته است! نکته مهم و قابل تامل در این نظرسنجی این است که ۵۴/۶۴ درصد مردم اصلا این ۳ سریال را ندیده اند.

به عبارت دیگر، صداوسیما علی رغم تدارک ویژه و پرهزینه شب عید و ماه مبارک، هنوز نتوانسته مخاطبان گذشته خود را پیدا کند. این ارقام نشان می دهد که صداوسیما همچنان دچار ریزش مخاطب بوده و طرح های تحول مدیران این سازمان نیز موفقیتی در پی نداشته است.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899737

دیگر خبرها

  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟