Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی پلیس راه آذربایجان شرقی، سرهنگ رضا کریمی‌نژاد در یک گفت و گوی خبری افزود: تاکنون ۶۸ دستگاه خودرو نیز توقیف فیزیکی شده‌اند؛ خودروهای توقیفی همزمان۵۰۰ هزار تومان نیز جریمه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: به هیچ وجه اجازه تردد را به خودروهای غیر بومی نمی دهیم.

این در حالی است که مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی نیز دیروز اعلام کرد میزان تردد خودروها از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۸ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اروجعلی علیزاده افزود: این آمار از طریق ۸۲ دستگاه ترددشمار آنلاین تعبیه شده در جاده های آذربایجان شرقی به دست آمده و طی ۹ روز اخیر ۲۷۷ هزار و ۴۰۰ مورد تردد خودرو ثبت شده است.

به گفته وی پارسال در فاصله روزهای اول تا نهم فروردین ماه سال گذشته تعداد ۸۶۰ هزار دستگاه انواع خودرو در جاده های آذربایجان شرقی تردد داشت.

طرح فاصله گذاری اجتماعی همزمان با سراسر کشور از هشتم فروردین ماه جاری در سراسر آذربایجان شرقی نیز آغاز شده و علاوه بر پلیس راه، نیروهای ارتش نیز در ۱۱ محور ارتباطی اصلی و فرعی خودروهای عبوری را کنترل می کنند.

تاکنون یکهزار و ۴۴۳ نفر در آذربایجان شرقی به کرونا  مبتلا شده اند و  ۷۸۰ نفر نیز از مبتلایان بهبود یافته اند.

46

کد خبر 1370690

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران بهاری آذربایجان شرقی را فرا گرفت

مردم مناطق مختلف آذربایجان شرقی برای چهارمین روز متوالی شاهد بارش رحمت الهی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، بارش باران در روزهای اخیر موجب خوشحالی شهروندان به خصوص کشاورزان و باغداران این استان شده است.

اداره کل هواشناسی استان با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد: از عصر امروز دوشنبه، تشدید سامانه بارشی، موجب رگبار باران و رعد برق در همه نواحی آذربایجان شرقی و در نواحی مستعد، بارش تگرگ و وزش باد گاهی شدید خواهد شد که احتمال رخداد تندبادهای لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

این سامانه تا بعد از ظهر سه‌شنبه ادامه خواهد داشت و آب‌گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان آب، طغیان رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، صاعقه، تگرگ، در ارتفاعات و مناطق کوهستانی، لغزندگی جاده‌ها، اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی، مه گرفتگی و احتمال خسارت در اثر وزش باد وجود دارد.

اداره کل هواشناسی تاکید کرد: اتراق نکردن در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها، صعود نکردن به ارتفاعات، احتیاط در ترددهای جاده‌ای و جاده‌های کوهستانی، لغو سفرهای غیرضروری و فعالیت‌های کوهنوردی، محکم کردن سازه‌های سبک، پارک نکردن خودروها در کنار درختان فرسوده، توجه به توصیه‌های کارشناسان جهاد کشاورزی استان، خودداری از چرای دام و تردد نکردن عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت به ویژه چادرهای مسافرتی، لایروبی کانال‌ها و آبروها و انتقال نهاده‌های کشاورزی به مکان‌های مسقف باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

کد خبر 751019

دیگر خبرها

  • سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی + سایت فروش، قیمت و زمان ثبت نام اردیبهشت ۱۴۰۳
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فرا گرفت
  • عرضه خودروهای برقی آغاز شد
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز