Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از مشهد، علی‌اصغر انجیدنی در این خصوص افزود: ۸۸۳ نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا در خراسان رضوی مربوط به حوزه جغرافیایی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بقیه متعلق به مناطق زیرپوشش پنج دانشکده‌ و دانشگاه‌ علوم پزشکی دیگر این استان هستند.

وی ادامه داد: دانشکده علوم پزشکی نیشابور با ۱۹۳ بیمار مبتلا به کرونا بعد از مشهد بیشترین شمار بیماران را در خراسان رضوی دارد و پس از آن دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام با  ۱۲۴ نفر در رده‌های بعدی شیوع کرونا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در حوزه زیر پوشش دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار و تربت‌حیدریه به ترتیب  ۱۱۴ و ۱۰۷ نفر است و دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز تاکنون ۵۴ مبتلا به کرونا داشته است.  

انجیدنی افزود: ظرف روزهای ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ تا  یازدهم فروردین ماه امسال ۶ هزار و ۳۴۷ بیمار مبتلا به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری شده‌اند که چهار هزار و ۶۸۵ نفر آنان تاکنون بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.  

وی ادامه داد: چهار هزار و ۱۰۹  نفر از بیماران بستری شده مشکوک به کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند که تاکنون دو هزار و ۹۲۱ نفر از آنها بهبود یافته و از بیمارستان به منزل بازگشته‌اند.

دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تعداد جان‌باختگان بیماری کرونا در خراسان رضوی که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت بوده را ۲۲۲ تن اعلام و بیان کرد: ۱۵۴ تن از این جانباختگان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ۲۴ تن در حوزه دانشکده علوم پزشکی نیشابور و ۱۳ تن در حوزه دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام فوت کرده‌اند، همچنین حوزه جغرافیایی زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار ۱۴ فوتی، گناباد ۹ فوتی و تربت حیدریه هشت فوتی بر اثر کرونا را ثبت کرده اند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان خراسان رضوی خراسان رضوی دانشگاه علوم پزشکی درمان بیماری مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد دانشکده علوم پزشکی بیماری کرونا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این آزمون در ۲۷ شهرستان و ۳۸ حوزه امتحانی، صبح و عصر روز پنجشنبه برگزار شد و در روز جمعه (صبح) هم ادامه دارد.   بیشترین تعداد حوزه برگزاری آزمون استان خراسان رضوی در شهر مشهد با هشت حوزه، پذیرای ۴۲ هزار و ۴۷۳ نفر داوطلب است؛ ۲۶ هزار و ۵۸۴ داوطلب در دانشگاه فردوسی مشهد، به عنوان بزرگترین حوزه امتحانی شرق کشور و آموزش و پرورش میان جلگه با ۹ داوطلب، کمترین تعداد شرکت کننده را میزبانی می‌کنند.   نوبت دوم آزمون سراسری امسال در روز‌های هفتم و هشتم تیر برگزار می‌شود.   تصاویری از برگزاری این آزمون در شهر‌های کاشمر، قوچان، سبزوار، زاوه و جغتای را مشاهده می‌کنید.      

دیگر خبرها

  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد