Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانار بویراحمد از کاهش روزانه 50 درصد مصرف بنزین نسبت به گذشته در شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

شاهرخ کناری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به آخرین اقدامات ستاد پیشگیری از کرونا در شهرستان بویراحمد اظهار کرد: یکی از موضوعات رفاه حال کسانی است که در ایستگاه‌های غربالگری و ایست و بازرسی شبانه‌روز فعالیت می‌کنند به همین منظور چندین عدد سایه‌بان برای حفظ این عزیران از گرما و باران به مبلغ هر یک 700 هزار تومان ن خریداری و در مبادی و ایستگاه‌ها نصب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بویراحمد گفت: در ایست و بازرسی جاده اقلید قبلا هلال‌احمر وظیفه غربالگری را بر عهد داشت ولی اکنون کار به یگان ویژه نیروی انتظامی سپرده شده است.

وی با اشاره به اتفاق خوبی که بعد از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی صورت گرفته یعنی کاهش مصرف بنزین اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح کاهش مصرف 50 درصدی بنزین را در یاسوج نسبت به قبل داریم.

این مسوول گفت: کمیته بهداشت شهرستان فردا برگزار می‌شود و با مصوباتی که خواهیم داشت ضد عفونی و گندزدایی همه نقاط شهری و روستایی شهرستان بویراحمد را با همکاری تیپ 48 فتح و سپاه و شهرداری و سایر دستگاه‌ها انجام خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سوال که تاکنون چه اقداماتی برای جلوگیری از ورود غیر بومی‌ها و مسافرین به شهر یاسوج انجام شده اظهار کرد: برای مثال به غیر از جاده‌های اصلی حتی جاده‌های فرعی مانند جاده جدول غوره را نیز جهت جلوگیری از ورود و خروج مسافران و گردشگران بسته‌ایم تا خودروی غیر بومی از این محل عبور نکند.

کناری با اشاره به سایر برنامه‌های جلوگیری از ورود مسافر به شهر در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: روزانه میانگین 20 فقره جریمه 500 هزار تومانی صادر می‌شود.

وی گفت: همچنین کار مشایعت خودروهای غیر بومی را داریم که تاکنون روزانه 100 خودرو برای عبور از کمربندی و جلوگیری از ورود به شهر مشایعت می‌شوند.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: مصرف بنزین یاسوج غربالگری جریمه جلوگیری از ورود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی

رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: هم اینک هیچ مسیر مسدودی در جاده‌های اصلی استان وجود ندارد و تمام راه ها باز و تردد در جریان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین میش‌مست اظهار کرد: شامگاه جمعه مسیر جاده‌ای شهر «بار» در نیشابور به دلیل سیلاب مسدود شده بود که این مسیر با تلاش راهداران بازگشایی شد.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی اضافه کرد: در مسیر سبزوار - شاهرود نیز دیشب گل و لای سطح جاده را گرفته بود و در این مسیر کندی حرکت وجود داشت که این جاده هم پاکسازی شد.

وی ادامه داد: دیروز ۶ فقره تصادف جرحی با هفت مصدوم و ۲۲ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.

میش‌مست افزود: اکنون ترافیک در مسیر مشهد- چناران پرحجم و در سایر جاده‌های استان عادی است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سازمان ملل: اسرائیل از ورود کارکنان ما به گذرگاه رفح جلوگیری می‌کند
  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • ریزش ۷۹ درصدی تورم تولید/کاهش تورم مصرف‌کننده ادامه دارد؟
  • هشدار نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • تسهیل واردات خودروهای غیر بنزینی راه کار کاهش مصرف بنزین
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی