Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی، در نشست ویدئو کنفرانس با فرمانداران استان با بیان اینکه برای حفاظت، سلامت و امنیت زندانیان و زندان‌های این استان تمهیدات لازم اندیشیده شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، خاطرنشان کرد: همدان مشکلی در تامین امنیت زندان‌ها ندارد.

استاندار همدان در ادامه ضمن تاکید بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای کنترل و پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: مجموعه مدیریتی استان شروع خوبی در اجرای این طرح داشته و تاکنون نیز اقدامات موثری برای حفظ سلامت مردم همدان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاهرخی با تقدیر از تلاش و جدیت فرمانداران استان در اجرا و نحوه نظارت بر فاصله گذاری اجتماعی، اظهار داشت: حفظ سلامت مردم ایجاب می‌کند اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با جدیت و قدرت تداوم یابد.

وی افزود: فرمانداری‌ها بر تمام ایستگاه‌ها و نیروهای مراقبت سلامت حوزه‌های خود، نظارت داشته باشند و به طور مستقیم جزئیات طرح را بررسی و به استانداری گزارش کنند. 

شاهرخی با اعلام اینکه استقرار ایستگاه‌های کنترل و نیروهای مراقبت سلامت در سطح شهر، باید به طور شبانه‌روزی فعال باشند، گفت: فرمانداران در انجام غربال‌گری باید به گونه‌ای عمل کنند که مردم خیالشان راحت و خاطرشان جمع باشد. 

وی با بیان اینکه باید همه مراحل حمایت، پیگیری و نظارت بر طرح فاصله‌گذاری و غربال‌گری مستند باشد عنوان کرد: به همت دانشگاه علوم‌پزشکی و فرمانداران و دیگر دست‌اندرکاران ستاد استانی پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کروناویروس استان همدان رتبه نخست غربال‌گری را در کشور کسب کرد. 

شاهرخی با اعلام اینکه شهرستان نهاوند در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، در سطح کشور خوش‌ درخشیده است، تاکید کرد: مردم همچنان در خانه‌های خود بمانند و از انجام ترددهای غیرضرور خودداری کنند.

استاندار همدان با تصریح بر اینکه همه فرمانداران برای روز طبیعت (۱۳ فروردین) طرح محدودسازی را انجام و بر ورودی‌ و خروجی‌های شهرها نظارت جدی داشته باشند، افزود: همه اماکن عمومی، پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان به طور جد تحت کنترل بوده و تا پایان طرح تعطیل خواهند بود.

وی گفت: به برخی از افراد که توصیه‌های بهداشتی و مصوبات ستاد استانی را نادیده می‌گیرند اجازه داده نمی‌شود با سلامت مردم بازی کنند.

48

کد خبر 1370789

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان فاصله گذاری اجتماعی طرح فاصله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار

تهران - فرماندار شهرستان شهریار بر تسریع مکان‌یابی برای احداث آرامستان جدید در این شهرستان تأکید کرد.

علیرضا فاتحی‌نژاد در این خصوص اظهار کرد: ضروری است تا بسترهای مناسب و مستعد استقرار آرامستان شناسایی و اقدامات لازم و ایجاد زیرساخت‌ها بر مبنای استانداردهای موجود و مصوب در این زمینه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی در ادامه و در گفتگو با ایسنا افزود: در توسعه فضای کنونی و ساخت آرامستان جدید باید تمامی پیوست‌های شهرسازی اعم از اجتماعی، خدماتی، زیست‌محیطی، ترافیکی و سایر عوامل مدنظر قرار گیرد تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

فرماندار شهرستان شهریار خواستار تشکیل کارگروه تخصصی برای پیگیری و تعیین تکلیف احداث آرامستان جدید با حضور تمامی دستگاه های مرتبط شد و تصریح کرد: تا جلسه بعد ضمن کارشناسی و انجام مطالعات لازم بر روی مکان های پیشنهادی جهت احداث آرامستان باید نتیجه نهایی برای عملیاتی کردن این پروژه  اتخاذ شود.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است
  • انجام اقدامات لازم برای اعزام آزمایشی نخستین قطار ترانزیتی از افغانستان به ترکیه