Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@00:29:53 GMT

سه شهروند قزوینی دچار مسمومیت الکلی شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۷۸۸۵

سه شهروند قزوینی دچار مسمومیت الکلی شدند

ایسنا/قزوین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: به دلیل شایعات مبنی بر تأثیر خوردن الکل برای مبارزه با کرونا، سه شهروند قزوینی به دلیل استفاده از الکل صنعتی مسموم شدند.

امیرمحمد کاظمی‌فر، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: روز گذشته سه شهروند قزوینی به دلیل مصرف الکل صنعتی دچار مسمومیت شدند و هم‌اکنون در بیمارستان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی شهروندان با این باور غلط که مصرف الکل از ابتلا به کرونا جلوگیری می‌کند، الکل صنعتی را به صورت خوراکی مصرف می‌کنند، این در حالی است که نه تنها از ابتلا به کرونا جلوگیری می‌کند بلکه ممکن است جان افراد را به خطر بیاندازد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس مسمومیت با الکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۷۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد

فرماندار عنبرآباد گفت: در نتیجه تیراندازی شامگاه جمعه حین برگزاری جشن عروسی، خاله عروس و خواهر داماد جان خود را از دست دادند.

یزدان افشاری‌پور اظهار کرد: فردی که به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

فرماندار عنبرآباد ادامه داد: بار‌ها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است و رفع کامل آن نیاز به کار فرهنگی بیشتر دارد.

وی گفت: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع‌آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

منبع: فارس

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • سقوط از دره به فوت شهروند قزوینی منجر شد
  • این ویتامین از ابتلا به کبد چرب جلوگیری می‌کند
  • کودکان و نوجوانان کدام کشور رکورددار سوء مصرف الکل هستند؟
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان
  • انجام ۲۰ دقیقه بازی تتریس می تواند از ابتلا به اختلال اضطراب پس از حادثه جلوگیری کند