Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:تامین تجهیزات مورد نیاز کادر درمانی بیمارستان‌های تحت مراقبت بیماران کرونایی استان اصفهان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سازمان غذا و داروی استان اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری بر نا در اصفهان،آرش نجیمی اظهارداشت:آمار‌های دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان نشان می‌دهد بیش از ۸۰ درصد از مردم جامعه در مقایسه با چند روز گذشته نسبت به نکات و اصول رعایت بهداشت فردی، ماندن در خانه و عدم رفتن به مسافرت توجه ویژه‌ای داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:یکی از اقدامات موثر دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان طی چند روز گذشته تامین تجهیزات مورد نیاز کادر درمانی بیمارستان‌های تحت مراقبت بیماران کرونایی استان اصفهان بوده که این اقدام با همکاری همه جانبه سازمان غذا و داروی استان اجرایی شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان تاکید کرد:از جمله اصلی‌ترین تجهیزات مورد نیاز کادر درمانی بیمارستان‌های تحت مراقبت بیماران کرونایی استان که تامین شده است را می‌توان به تامین ماسک، لباس محافظتی، دستکش، کیت‌های تشخیص بیماری کرونا و محلول‌های ضد عفونی کننده اشاره داشت.

وی یادآور شد:امیدوار هستیم تا با مردم جامعه بتوانند با رعایت هرچی بیشتر نکات بهداشتی و عمل به دستورات و توصیه‌های مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان نقش بسزایی در ریشه کن کردن این بیماری در استان اصفهان داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا،دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شامگاه چهارشنبه با اتنتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: انتشار خبر فوت این پزشک در جاسک موجب ایجاد شایعه‌ها و نگرانی‌هایی بین رسانه‌های رسمی و غیررسمی، مردم و جامعه پزشکی شده است.

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این اطلاعیه ضمن تسلیت به خانواده این پزشک و جامعه پزشکی توضیح داد: مرحومه دکتر زهرا ملکی قربانی پزشک طرحی در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ به دلیل مشکلات رفت و آمد و به درخواست خود، از بیمارستان جاسک به بیمارستان پارسیان منتقل و در آن‌جا مشغول به کار شد.

آخرین شیفت وی در بیمارستان پارسیان، ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ بود و بعد از آن به تهران و نزد خانواده خود سفر کرده و فوت در تهران اتفاق افتاده است.

این اطلاعیه‌ی افزاید: هیچ گزارشی از درگیری و ضرب و جرح توسط بیمار یا همراهان بیمار در هیچ یک از دو محل خدمت ایشان (جاسک و پارسیان) وجود ندارد. همچنین از زمان آغاز بکار این پزشک در استان هیچ مشکل کاری یا نارضایتی و شکایت یا درخواستی برای رفع مشکل از طرف نامبرده به دانشگاه منتقل نشده است و به همین دلیل فوت وی نمی‌تواند هیچ گونه ارتباطی با محل خدمت وی داشته باشد.

دانشگاه علوم پزشکی از رسانه‌ها و سایر افراد خواست اخبار را از منابع موثق و معتبر دریافت و از انتشار اخبار کذب و شایعات خودداری کنند.

طی روز‌های گذشته خبر فوت این پزشک طرحی جوان تحت عنوان مرگ خودخواسته در جاسک منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد