Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان از پرداخت مطالبات بهداشت و درمان مربوط به دو سال ۹۳ و ۹۴ و جدیت در احداث بیمارستان صحرایی در سایت لاکان دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین قربانی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دومین جلسه ستاد مقابله با کرونا امروز به ریاست استاندار برای ادامه پیگیری‌ها برای مقابله با کرونا با حضور مسؤولان مربوطه برگزار شد، اظهار کرد: تأکید بر اجرای مصوبات از دستورات دومین جلسه ستاد مقابله با کرونا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شیب نزولی ابتلا به کرونا در گیلان خبر داد و افزود: این نتیجه حاصل رعایت و توجه مردم به توصیه‌های بهداشتی بوده است.

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان با بیان اینکه نگران موج دوم شیوع کرونا در گیلان هستیم، افزود: بالا رفتن پیک ابتلا به کرونا پس از تعطیلات بزرگ‌ترین دغدغه و نگرانی ماست.

قربانی تأمین نیازمندی‌های پیشگیری در بخش خصوصی، نیازهای عامه مردم و التهاب بازار را از دیگر دستورات دومین جلسه ستاد مقابله با کرونا در گیلان عنوان کرد و گفت: پیگیری بیمارستان صحرایی در سایت لاکان از دیگر موضوعات پرداخته‌شده در جلسه امروز بود.

وی با بیان اینکه گیلان از اولین استان‌ها در پیگیری و راه‌اندازی بیمارستان صحرایی برای مقابله با ویروس کرونا بوده است، تصریح کرد: بیمارستان صحرایی به‌منظور پشتیبانی بیمارستان‌های دولتی و خصوصی در استان پیش‌بینی‌شده و مراحل راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در سایت لاکان با جدیت در حال اجرا است.

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان با اشاره به پرداخت مطالبات حوزه بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: مطالبات حوزه بهداشت و درمان از سال‌های ۹۳ و ۹۴ را به صفر رساندیم و همچنین مطالبات بیمه‌ای بخش خصوصی و دولتی نیز تا پایان شهریور ۹۸ پرداخت شد.

قربانی با تأکید بر پرداخت شدن مطالبات بیمه آتیه سازان و دی در آینده‌ای نزدیک بیان کرد: مطالبات بیمه آتیه سازان و دی بر اساس قول رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور تا پایان شهریور ۹۸ برای بخش خصوصی و دولتی به‌زودی صفر خواهد شد.

وی با اشاره به ضعف در زیرساخت‌های درمانی استان و تأکید بر تبدیل تهدید به فرصت در شرایط فعلی افزود: بیمارستان رازی که در طول ۴۰ سال پس از انقلاب دارای هشت تخت آی سی یو بود با اختصاص ۳۰ تخت جدید به ۳۸ تخت رسید.

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان در پایان از تأمین هشت دستگاه سی‌تی‌اسکن و ۱۱ دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان‌های استان خبر داد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت بیمارستان صحرایی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، روانپزشکی، زنان و زایمان، متخصص تغذیه، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،با بیان اینکه ارائه ی خدمات تخصصی در مناطق محروم وظیفه ی همه ما است،گفت:این اقدام جهادی در راستای انتقال خدمات تخصصی از سطح شهرها و مراکز بیمارستانی استان به مناطق کم برخوردار روستایی وبرای گرامیداشت هفته سلامت انجام شد و ارائه ی اینگونه خدمات، نیز تداوم دارد.

 دکتر بهرام دلفان افزود:در این اقدام جهادی علاوه بر ارائه ی خدمات تخصصی و ویزیت رایگان، خدمات رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت و خدمات داروخانه ای ارائه می شود. 

دیگر خبرها

  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد