Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان تا بعدازظهر یازدهم فروردین مصرف بنزین۷۴ درصد و تردد ۸۵ درصد کاهش یافت.

"محمدجواد فدایی" استاندار کرمان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به کاهش ۷۴ درصدی کاهش مصرف بنزین و کاهش بیش از ۸۵ درصدی تردد در سطح استان در نتیجه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: در ۷۰ نقطه تحت کنترل در سطح استان، تاکنون ۱۸۰ مورد جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و تعداد ۶۱۲۲ برگشتی خودروها را داشتیم و همچنین ۱۷۰ واحد صنفی نیز پلمب شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان تصریح کرد: از ابتدای شروع بیماری تعداد ۲۵۱ مورد قطعی و مثبت مبتلا به ویروس کرونا در استان داشتیم که در حال حاضر ۱۵۷ نفر بهبود یافتند و ۴۷ نفر نیز بستری هستند.

وی با اشاره به محدودیت های ایجاد شده برای روز های ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه بیان کرد: برای این دو روز همه مراکز تفریحی و تفرجگاه‌های استان تعطیل شده‌اند و تردد در مسیرهای منتهی به مناطق گردشگری محدود و تجمعات نیز در این دو روز ممنوع شده است.

دکتر فدائی با اشاره به درخواست کمک و تسهیلات از سوی واحدهای اقتصادی استان کرمان اظهار کرد: باتوجه به اختصاص ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از سوی دولت برای جبران خسارات ناشی از کرونا بر اقتصاد و کسب و کار کشور، از دولت می‌خواهیم تا با مشخص کردن سهم استان‌ها، زمینه تخصیص منابع مربوطه به اصناف مختلف را برای استانداران فراهم کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی کرمان کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۷۰ درصدی خسارت سیل با اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری

حسن وحید معاون در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در برنامه هفتم ۲۰ میلیون هکتار عملیات آبخیزداری و آبخوانداری باید اجرا شودکه براین اساس سالانه ۴ میلیون هکتار تحت اجرای این عملیات قرار می گیرد.

به گفته او، برای اجرای ۴ میلیون هکتار حدود ۳ تا ۳.۵ همت  اعتبار مورد نیاز است.

معاون آبخیزداری سازمان جنگل ها ادامه داد: اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری کاهش ۷۰ درصدی خسارت سیل و ۶ تا ۸ تنی فرسایش خاک در هکتار را به همراه دارد.

او با بیان اینکه در سطح ۱۰ هزار قنوات عملیات آبخیزداری انجام شده است، افزود: اجرای این عملیات ۱.۵ تا ۳ برابر آبدهی قنوات را افزایش می‌دهد.

وحید گفت: طی برنامه هفتم و هشتم ۹۰ میلیون هکتار عملیات آبخیزداری باید انجام شود که سالانه ۵۱ میلیارد متر مکعب استحصال آب را به همراه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف
  • کاهش ۷۰ درصدی خسارت سیل با اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین