Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@19:41:27 GMT

برگزاری مسابقات مختلف هنری به صورت مجازی در شهرستان شوش

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۹۷۶۲

برگزاری مسابقات مختلف هنری به صورت مجازی در شهرستان شوش

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش از برگزاری مسابقات مختلف هنری به صورت مجازی در بین هنرمندان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رضا ذاکری با اعلام این خبر گفت: انجمن های هنری شهرستان شوش به همراه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با هدف پر کردن اوقات فراغت در ایام قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا اقدام به برگزاری مسابقات مختلف هنری شامل نمایشنامه نویسی،خوشنویسی،فیلم و عکس و داستان نویسی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مسابقه داستان کوتاه که توسط انجمن نویسندگان شهرستان شوش با همکاری این اداره برگزار شده، افزود: اثر ارسالی باید در قالب داستان کوتاه باشد و دبیرخانه مسابقه از پذیرش داستانک،داستان بلند،رمان و ... معذور است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش با بيان اینکه این مسابقه ویژه شهروندان شوش دانیال است،اظهار کرد: مهلت ارسال آثار تا 15 اردیبهشت سال جاری است و علاقه مندان می توانند آثار خود را به شماره 09302957604 ارسال کنند.

ذاکری به مسابقه عکس مردمی با موضوع کرونا و قرنطینه خانگی اشاره و تصریح کرد: این مسابقه به همت انجمن فیلم و عکس این اداره با همکاری فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان شوش برگزار شده و علاقه مندان می توانند هرگونه عکس با موضوع کرونا ویروس و بهداشت فردی را بدون محدودیت سنی به شماره 09393331061 (مهدی عارف) ارسال کنند.

وی با بیان اینکه مسابقه کاملا مردمی است و عکس ها نیاز نیست حرفه ای گرفته شود، افزود: می توانید عکس ها را با موبایل بگیرید و از کودکان به عنوان سوژه در تهیه عکس ها استفاده کنید.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش مهلت ارسال آثار را برای مسابقه عکاسی تا 18 فروردین و زمان داوری و اعلام برگزیدگان را 20 فروردین اعلام کرد.

ذاکری اظهار کرد: به برگزیدگان مسابقه، امتیاز شرکت در ده جلسه عکاسی یا موبایلگرافی به انتخاب برنده به صورت رایگان و شرکت در ورک شاپ های هفتگی انجمن فیلم و عکس شهرستان شوش تعلق می گیرد.

 

 

 

      پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: رضا ذاکری کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۹۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: برنامه های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهند شد.

وی اظهارکرد: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم برخوردار، راه اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228344 برچسب‌ها سازمان تبلیغات اسلامی

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی