Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@13:57:36 GMT

جاده کاخک به سرایان بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۰۵۲۴

جاده کاخک به سرایان بازگشایی شد

مسعود گنجعلی طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش شدید باران منجر به ریزش کوه و نشت گل و لای در چند نقطه جاده کاخک به کریمو و سرایان شد که راهداران گناباد با مدیریت سریع نسبت به رفع انسداد این جاده اقدام کردند و عملیات لایروبی آن نیز انجام شد.

وی ادامه داد: بارش باران و سیلاب ناشی از آن منجر به خسارت‌هایی در تعدادی از جاده‌های روستایی و بین شهری شهرستان گناباد از جمله در بخش کاخک شد که نیروهای راهداری بر حسب اولویت و بر اساس اقتضائات و امکانات در حال رفع مشکلات آنها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش باران و سیل ناشی از آن به جادها، مزارع و منازل مسکونی ۱۰ روستای بخش کاخک گناباد از جمله پچک، کلاته نو، مغاث و تک زو خسارت وارد کرد که میزان دقیق خسارت‌ها در حال برآورد است.

در مجموع ۱۴.۶ تا  ۶۵.۸ میلیمتر باران طی ۲۴ ساعت گذشته در  هشت ایستگاه باران سنجی این شهرستان ثبت شد که کمترین آن در گیسور بخش مرکزی و بیشترین آن در ایستگاه سد کاخک بود.

جاده کاخک به کریمو بخشی از جاده‌ اصلی شهرستان گناباد در استان خراسان رضوی به شهرستان سرایان در استان خراسان جنوبی است.

بخش کاخک با ۱۵ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی گناباد قرار دارد.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد با هزار و ۴۵۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سرایان گناباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سرایان گناباد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سرایان گناباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مجید محبی گفت: ازمجموع ۴۲۰ راه روستایی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۳۷۸ مسیر فرعی بازگشایی شده است.
وی تاکید کرد: تمام تلاش مابر آن است تا ارتباط درمسیر‌های ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.
مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: برآورد اولیه خسارت سیل در این استان ۱۱۰ هزار میلیارد ریال بوده و همچنان با توجه به حجم بارندگی‌ها در حال افزایش است.
وی تاکید کرد: بیشترین خسارت سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به ترتیب به راه‌های ارتباطی، بخش کشاورزی، شبکه برق رسانی و آب اختصاص دارد.
محبی افزود: همچنان تیم‌های ارزیاب ستاد بحران سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق درگیر سیلاب در حال بررسی برآورد دقیق این خسارت‌ها هستند.

 

 فعالیت سامانه بارشی از اواخر فروردین ماه ، باعث باران‌های سیل‌آسا و در پی آن طغیان رودخانه‌های فصلی شد که این وضعیت جوی منجر به بسته شدن مسیرها، اختلال در ترددها، آبگرفتگی معابر و خسارت به بخش‌های زیرساختی در نقاط مختلف جنوب استان شد که با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تا کنون بسیاری از مسیرها بازگشایی شده و با فروکش کردن طغیان رودخانه ها همه راه ها بازگشایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر