Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:27:04 GMT

پیش‌بینی خرید ۱۰۸ هزار تن گندم در استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۱۳۹۴

پیش‌بینی خرید ۱۰۸ هزار تن گندم در استان بوشهر

سید محمد هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی و به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، تب سنج در اختیار مراکز خرید قرارگرفته تا کشاورزان قبل از ورود به مرکز کنترل شوند.

وی تصریح کرد: به همه افرادی که قصد ورود به مراکز خرید را دارند یک جفت دستکش و ماسک تحویل می‌شود و همه خودروهای حامل گندم هنگام ورود ضدعفونی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی افزود: شش مرکز شامل انبار چغادک، سیلوی برازجان و کارخانه‌های آرد استان تجهیز شده و آماده خرید تضمینی گندم از کشاورزان هستند.

وی با بیان اینکه ساعات کار مراکز از ساعت ۸ تا ۱۷ است و در صورت ایجاد تراکم، ساعات کار افزایش خواهد یافت گفت: کشاورزان از تجمع در مراکز خرید گندم خودداری کنند، زیرا این مراکز تا پایان تیر فعال خواهند بود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها قرار بود که برداشت گندم از پنجم فروردین آغاز شود اما بارندگی موجب تأخیر در برداشت و خرید شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌ها امسال مقدار ۱۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری خواهد شود اضافه کرد: بانک عامل برای پرداخت وجه گندم، بانک کشاورزی است.

هاشمی افزود: آن دسته از کشاورزان که در بانک کشاورزی حساب ندارند، اقدام به افتتاح حساب بکنند تا در پرداخت وجه گندم تسریع شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خرید گندم بر اساس ثبت اطلاعات در سامانه پهنه بندی و داده‌های کشاورزی امکان‌پذیر است کشاورزان باید برای ثبت اطلاعات خود را در این سامانه که از سوی ادارات جهاد کشاورزی و یا مراکز خدمات کشاورزی صورت می‌گیرد، اقدام کنند.

کد خبر 4889213

منبع: مهر

کلیدواژه: بانک کشاورزی سید محمد هاشمی بوشهر خرید تضمینی گندم برداشت گندم ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام سال جهش تولید گرگان سیلاب طرح غربالگری شهرکرد بارش باران ماسک طبی تردد وسایل نقلیه ضدعفونی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی گفت: در سال گذشته روزانه ۹میلیون قرص نان از انواع نان لواش، بربری، سنگک توسط چهار هزار و ۷۶۱ واحد نانوایی و توسط نانوایان دراستان پخت و تحویل شهروندان شده است.

   امید زینالی در همایش روز ملی گندم و نان و تجلیل از فعالان زنجیره تولید نان در استان، با اعلام‌ این خبر، اظهار کرد: سال گذشته یک‌میلیون و ۶۱۰میلیون ریال یارانه به صورت ماهانه و بطور میانگین برای هر نفر بابت تامین نان و مبلغ سه میلیون و ۷۷۰ هزار ریال یارانه بطور میانگین برای نانوایان به صورت مستقیم و روانه پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در ۶۳ مرکز شامل مراکز خرید مباشر، سیلوهای ملکی و بخش خصوصی و کارخانجات آرد با ظرفیت بیش از یک میلیون تن و توسط ۵۲ هزار و ۸۳۳ گندم کار طی بیش از ۱۳۸ هزار محموله و در ۶۰روز ۶۸۲ هزار تن گندم به ارزش ۱۰هزار و ۳۳۶هزار میلیارد تومان تحویل مراکز خرید شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی گفت: روزانه ۱۱هزار و ۳۸۳ تن گندم طی ۲هزار و ۳۰۰محموله به مراکز خرید تحویل شده است و از این میزان به طور متوسط روزانه هزار و ۱۰۶تن معادل ۲۷هزار و ۶۵۰ کیسه آرد تولید و به پیمانکار جهت تحویل به نانوایی ها استان در ۲۰شهرستان تحویل شده است.

وی خاطر نشان کرد:  جهت افزایش کیفیت آرد استان ۶۷هزار تن گندم کیفی نیز جهت اختلاط از بنادر به استان حمل شده است.

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • خودکفایی درتولید بذرگندم درسیستان وبلوچستان،اولویت جهادکشاورزی
  • بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان