Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild یکی از عناوین محبوب عرضه شده برای کنسول نینتندو سوییچ است که در زمان عرضه خود توانست به فروشی باور نکردنی دست پیدا کند. این بازی در سال ۲۰۱۷ وارد بازار شد و توانست هم از سوی منتقدان و هم از سوی گیمرها به امتیازات بسیار بالایی دست پیدا کند که برای یک عنوان رایانه‌ای آن هم برای یک عنوان انحصاری کنسول نینتندو بی سابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این عنوان کمترین میزان ایراد و نقص وجود داشت؛ این بازی در ادامه همان داستان همیشگی عنوان زلدا ساخته شده است.

اما به تازگی شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شده که اعلام می‌کند این بازی قرار است بروزرسانی جدید دریافت کند و در آن داستانی جدید اما در ادامه داستان کلی این مجموعه به آن اضافه شود. داستان این بروزرسانی نیز قرار است درباره همان شخصیت Hyrule باشد که تعداد زیادی از گیمرها با آن آشنایی دارند.

همچنین گفته می‌شود سیاه چاله‌های موجود در این بازی، در بروزرسانی آینده آن شکلی طبیعی‌تر به خود بگیرند و گیمر با اولین ورود خود به بازی به طور کامل شگفت زده خواهد شد. با این حال تمامی این موارد فعلا در حد شایعه‎‌‌ای که شرکت سازنده بازی نسبت به آن هیچ واکنشی از خود نشان نداده و مشخص نیست چه زمانی قرار است درباره جزییات این بروزرسانی یا حتی زمان عرضه آن اطلاعاتی منتشر شود.

بیشتر بخوانید: همکاری Epic Games با سازندگان بزرگ عناوین رایانه‌ای

اما از آنجایی شایعات فعلی موجود رد فضای مجازی توسط یکی از افراد آگاه منتشر شده است می‌توان حدس زد که در آینده‌ای نزدیک شرکت نینتندو خبر عرضه بروزرسانی جدید خود برای عنوان بسیار محبوبش را اعلام کند؛ با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره فعلا باید منتظر ماند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای شرکت نینتندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آی پد پرو جدید با تراشه M۴ عرضه می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، هرچند این شرکت جزییاتی درباره محصولش منتشر نکرده اما اخبار و شایعات حاکی از ارتقای قابل توجه آی پد جدید نسبت به نسخه های قبل از جمله استفاده از نمایشگر او ال ای دی، قابلیت پشتیبانی از شارژ MagSafe و ارتقای عملکرد با تراشه M۳ بوده است.

در این میان مارک گرومن خبرنگار نشریه بلومبرگ در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده اپل در آی پد پروهای جدید به جای تراشه M۳ ازM۴ استفاده کند. اگر این امر حقیقت داشته باشد، آی پد پرو جدید نخستین دستگاه اپل با سری جدید تراشهM این شرکت است. به گفته گرومن هایلایت M۴ موتور عصبی ارتقایافته آن است که عملکرد فعالیت های هوش مصنوعی را ارتقا می دهد.

در واقع اپل احتمالا سری جدید تبلت هایش را به عنوان نخستین دستگاه های مجهز به هوش مصنوعی واقعی خود ارائه کند. اما جزییات SoC آن هنوز مشخص نیست.

پیش بینی می شود طراحی کلی آی پد پرو جدید مشابه نمونه های فعلی و در ۲ اندازه ۱۱ و ۱۲.۹ اینچ باشد اما بزرگترین ارتقا احتمالا استفاده از نمایشگر او ال ای دی در دستگاه ها است.

علاوه بر آن گرومن فاش کرده اپل پنسل(قلم اپل) نیز در این رویداد رونمایی می شود که برای نخستین بار قابلیت بازخورد لمسی را دارد. البته جزییات در این باره محدود است.

کد خبر 6091890 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب
  • آی پد پرو جدید با تراشه M۴ عرضه می شود
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!