Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرعامل سازمان سیما، منظرو فضای سبزشهری شهرداری رفسنجان از ممنوعیت حضور در پارک‌های محله ای و بوستان‌های شهر رفسنجان در روز طبیعت خبر داد.

"جهانگیر ملکی" در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه حضور در پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر در روز دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه(روز طبیعت) ممنوع خواهد بود اظهار کرد:‌ این تصمیم بر اساس دستورالعمل ملی کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا و ابلاغیه استانداری کرمان و به منظور قطع زنجیره انتقال و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی همچنین از همه شهروندان خواست روز طبیعت را در خانه بمانند و لحظات خوشی را در کنار خانواده سپری نمایند.

مسدود بودن کلیه راههای روستایی وصولی به مناطق گردشگری و تفریحی در رفسنجان

بخشدار مرکزی رفسنجان نیز گفت: در راستای اجرای دستورالعمل های طرح فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری از تردد غیرضروری، تمامی مسیرهای روستایی وصولی به مناطق گردشگری و تفریحی در شهرستان از جمله سرچشمه، داوران، دره در و... با ایجاد خاکریز مسدود شده است.

مصطفی بخشی افزود: از شهروندان خواهشمندیم که با مسئولان همکاری داشته باشند به ویژه در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین و به سمت این مناطق حرکت نکنند چرا که با مسیر مسدود روبرو خواهند شد.

تمام مبادی ورودی و خروجی رفسنجان در حال کنترل شدید است

فرمانداری ویژه شهرستان رفسنجان نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد: در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور فاصله گذاری اجتماعی با هدف کاهش زنجیره ی انتقال ویروس کرونا، از تردد کلیه خودروها و موتورسیکلت ها به پارک ها، بوستان ها و تفرجگاه های رفسنجان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه جلوگیری خواهد شد لذا از شهروندان تقاضا می کنیم در منزل بمانند.

به گزارش ایسنا بر اساس مصوبات کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا صرفا افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود آن شهر بوده و ورود افراد غیر ساکن ممنوع است. بنابراین تمام مبادی ورودی شهر رفسنجان شامل جوادیه الهیه فلاح، اسماعیل آباد، کبوترخان، داوران، مانی، احمدآباد و میادین امام حسین(ع)، امام رضا(ع) و خاتم الانبیاء(ص) مسدود بوده و توسط نیروهای بسیج، نیروی انتظامی، هلال احمر و نمایندگانی از فرمانداری کنترل و پایش می شود.

در این اطلاعیه آمده است: در این طرح مقرر شده است که از ورود افراد غیربومی به شهرستان رفسنجان جلوگیری شود و کسانی نیز که ساکن شهرستان هستند نیز اجازه خروج از شهر به آنها داده نمی شود لذا شهروندان محترم همانگونه که تعامل و همکاری بسیار خوبی با مجریان طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان داشته اند، در ادامه این طرح بخصوص روزهای پایانی تعطیلات نوروزی همکاری خود را مضاعف نمایند تا بتوانیم به سلامت از این بیماری که جهان را فرا گرفته عبور کنیم.

در این رابطه از ورود ۴۷۷ خودرو با پلاک غیربومی به شهرستان رفسنجان ممانعت به عمل آمده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی بوستان ها پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره عملکرد آتش نشانی قزوین در فروردین ماه سال جاری اظهار کرد: آتش نشانان قزوینی در فروردین سال جاری در ۲۶۸ عملیات حضور داشته‌اند.

وی افزود: تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در فروردین ماه سال ۱۴۰۳، آتش نشانان را به ۲۶۸ عملیات مختلف امداد نجات و اطفا حریق رهسپار کرد که آتش نشانان با اقدام سریع و اعزام به موقع نسبت به رفع خطر و ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی قزوین با بیان اینکه از مجموع عملیات‌های انجام شده ؛۱۷۴ مورد مربوط به حوادث بوده که از این مقدار بیشترین آمار مربوط به حوادث آسانسور بوده افزود: خوشبختانه ۱۱۲ نفر در این عملیات‌ها نجات یافته‌اند.

ململی ادامه داد: همچنین آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۰ گانه این سازمان در ۹۴ عملیات اطفای حریق نیز طی ماه گذشته حضور داشته‌اند که بیشترین آمار با ۲۵ مورد متأسفانه مربوط به حریق منازل مسکونی بوده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی قزوین رعایت توصیه‌های ایمنی را در کاهش وقوع حوادث و حریق بسیار مؤثر دانست و افزود: قطع نمودن انشعابات اصلی برق و گاز در هنگام خروج طولانی مدت از منزل و داشتن یک کپسول خاموش کننده می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش خسارات مالی و حتی جانی برای شهروندان داشته باشد.

کد خبر 6087284

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • کلاهبرداری سایبری با ترفند وام فرزندآوری در اصفهان