Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:50:08 GMT

شرکت توزیع برق کرمان از مدافعان سلامت حمایت می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۳۰۵۷

شرکت توزیع برق کرمان از مدافعان سلامت حمایت می‌کند

محمد محسنی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرسنل صنعت برق استان کرمان با درک شرایط کنونی کشور، برای تداوم خدمات‌رسانی مطلوب و تامین برق پایدار برای مشترکان تلاش می‌کنند.

وی بیان کرد: این روزها با استفاده از خدمات صنعت برق نه تنها پزشکان و پرستاران قادرند درمان و رسیدگی به بیماران بحران زده از کرونا را مدیریت کنند، بلکه امکان امن ماندن مردم در خانه ها نیز مرهون تلاش و کار شبانه روزی آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان تصریح کرد: کارکنان خدوم و سخت کوش این شرکت به عنوان یک مجموعه خدمت رسانی در بخش های ستادی با فعالیت شبانه روزی با تامین برق پایدارو مطمئن زمینه رفاه و امنیت جامعه را فراهم می کنند.

وی با اشاره به آماده‌باش کامل اکیپ‌ های عملیاتی برق در ایام نوروز برای خدمات‌ رسانی به مردم افزود: مرکز فوریت های برق به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مشترکین به منظور سهولت در ارائه خدمت رسانی اکیپ های عملیات امور اتفاقات برای حضور به موقع در حوادث احتمالی نظیر سیل و توفان در نظر گرفته شده است.

محسنی بیان کرد: اجرای طرح نوروزی از اواخر اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

وی تاکید کرد: تأمین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات غیرحضوری برای رفاه حال مشترکان به ویژه در شرایط حاضر، اولویت اصلی صنعت برق است.

وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان خادم ملت در صنعت برق در مبارزه با بیماری کرونا در کنار فعالان نظام سلامت کشور هستیم.

محسنی با اشاره به تلاش شبانه روزی همکاران توزیع برق شهرستان ها در بارندگی های اخیر گفت: رفع سریع خاموشی ایجاد شده برای مشترکین به دلیل رعد و برق و بارندگی شدید، تعویض تیرهای شکسته بر اثر توفان در اسرع وقت، سرویس روشنایی در سطح شهرهای شمال این استان، تامین برق و روشنایی برای ایستگاه پایش سلامت هلال احمر در سطح شمال کرمان از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

شرکت توزیع برق شمال استان کرمان وظیفه تامیت برق پایدار هفت شهرستان شمال کرمان را به عهده دارد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی انرژی برق کرمان شرکت توانیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی انرژی برق کرمان شرکت توانیر خبرگزاری جمهوری اسلامی انرژی برق کرمان شرکت توانیر صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس

استاندارکرمان از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و اقدامات پیشگیرانه و همچنین نحوه خدمات رسانی به شهروندان در مناطق درگیر سیلاب قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمد مهدی فداکار که ظهر امروز و به دنبال فعال شدن سامانه بارشی در مناطق درگیر سیلاب حضور پیدا کرده بود، در جریان این بازدید میدانی ضمن مثبت ارزیابی کردن تلاش‌های مجموعه شهرداری بر ضرورت تسریع در خدمات‌رسانی به مردم و بازگشایی مسیرهای آب گرفته تاکید کرد.

وی با اشاره به بسیج امکانات و آماده‌ باش نیروهای اجرایی و امدادی برای کمک به مردم اظهار کرد: از بسیج همه امکانات و به‌ کارگیری تمام ظرفیت‌های برای رسیدگی به وضعیت مردم شهرستان کمک گرفته شود.

علی ضیاء‌الدینی شهردار زرند نیز در این گفت‌وگو ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده گفت: از اولین دقایق صبح امروز تمام عوامل اجرایی مجموعه مدیریت شهری در آماده‌باش کامل قرار گرفته است و هم اکنون نیز همکاران من در سطح شهر در حال خدمت‌رسانی و تسهیل در امورات شهروندان و رفع معضلات ایشان هستند.

کد خبر 747346

دیگر خبرها

  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • نیروگاه برقِ ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان