Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر میرزاملکی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور جلوگیری از ایجاد اختلال در ارائه خدمات به متقاضیان بیمه بیکاری در شهرستان، افراد با مراجعه به سایت Bimebikari.mcls.gov.ir ثبت‌نام کرده و از مزایای بیمه بیکاری بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: متاسفانه در پی شیوع کرونا در کشور و به تبع آن در شهرستان دماوند برخی مشاغل و کارگران مشمول قانون کار شغل خود را از دست داده‌اند که می توانند از حمایت بیمه بیکاری بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول تصریح کرد: تاکنون در سطح شهرستان یک رستوران با ۱۵ نیرو و یک مجموعه استخر و تالار پذیرایی با ۱۰نیرو جهت برقراری مقرری بیمه بیکاری مراجعه نمودند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دماوند تاکید کرد: سامانه الکترونیکی ثبت درخواست متقاضیان بیمه بیکاری بدون نیاز به مراجعه حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کاریابی‌های غیردولتی و همچنین حذف مراحل حضور و غیاب مقرری بگیران بیمه بیکاری تا پایان اردیبهشت ماه طراحی شده است.

میرزاملکی گفت: پس از اخذ درخواست متقاضیان واجد شرایط در سامانه، نسبت به بررسی غیرحضوری آنان اقدام شده و بدون نیاز به روال معمول و طرح موضوع در کمیته‌های مربوطه اقدام و نسبت به ارسال لیست مشمولان به شعبه تامین اجتماعی شهرستان جهت برقراری مقرری بیمه بیکاری اقدام خواهد شد.

بر اساس آخرین آمار، تاکنون ۴۱هزار و ۴۹۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند، ۲هزار و ۷۵۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۳هزار و ۹۱۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

شهرستان دماوند با بیش از یکصد هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیومتری شهر تهران واقع شده است.

برچسب‌ها شهرستان دماوند بیمه بیکاری پروندهٔ خبری کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند بیمه بیکاری شهرستان دماوند بیمه بیکاری بیمه بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان در مراسم زنگ کارگری که به مناسبت هفته کارگر در کارخانه شیر پگاه لرستان برگزار شد گفت: تأمین اجتماعی استان در سال گذشته اقدامات سازنده‌ای در راستای ادامه کار و تولید انجام داده است.
به گفته وی بخشودگی جرائم بخش قابل توجهی از کارفرمایان استان و تقسیط بدهی بسیاری از کارفرمایان کارگاه‌های مدیون استان بخشی از اقدامات تأمین اجتماعی انجام شده در راستای امنیت شغلی کارگران و تداوم حیات واحد‌های تولیدی و صنعتی استان است.
منوچهر گودرزی گفت: یکی از اقدامات خوبی که در راستای آرامش و آسایش کارگران و تسهیل دردسترسی آنان به خدمات بیمه‌ای آنها انجام شد غیرحضوری کردن تعداد زیادی از خدمات و سرویس‌های کوتاه مدت است.
گودرزی با اشاره به اینکه بیش از ۱۹ هزار کارگاه در استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارد، گفت: ۱۳۸ هزار کارگر در قالب بیمه شده اجباری در این کارگاه‌ها فعالیت و از خدمات بیمه‌ای تأمین اجتماعی بهره می‌برند.
 در این مراسم از تعدادی از کارگران نمونه کارخانه شیر لرستان قدر دانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد
  • تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • طحان نظیف: طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود